mandag, mai 10, 2010

Først av alt må jeg få lov å takke Marianne for denne flotte stempelplata!!!
Beklager at jeg er litt "treig"
På vårens Scraporamamesse fikk vi besøk av Marianne, som ville gi meg og mine hjelpere en bursdagsgave ettersom HappyHobby fylte 2 år den dagen. Veldig veldig overraskende og hyggelig!
Marianne er alltid like hyggelig, og et veldig koselig bekjentskap.
Og noe som nok få vet er at det var nettopp Marianne som var den første som fikk vite at jeg kom til å søke jobben hos HappyHobby når de skulle starte på Gjøvik. Rett og slett fordi jeg den dagen var i butikken hennes på Kongsvinger og holdt kurs.
...mulig jeg var litt stresset den dagen.....
Hvis noen syns plata er verdt nærmere øyesyn *les lyst til å kjøpe* så kan dere ta kontakt med Marianne i bloggen hennes!!
Jeg syns plata er kjempelkker!!

Har laget et konfirmasjonskort med noen av platas stempler.




Så over til litt interiør og noen småskatter som jeg har skaffet meg siste uka.
Og tilsist, noen bilder jeg lagde for noen uker siden... de har visst bare blitt stående i en krok...
Har ikke plass til de selv, så jeg håper de skal få nye hjem etterhvert.

4 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Så stilig kort!
Og de stemplene er fine ...skikkelig vintage!
Flotte bilder du har laget også....herlig!
Tusen takk for oppmuntrende kommentar....og bare hyggelig om du vil lifte "trådsnellekortet".
Ha en fortsatt herlig og kreativ uke :o))
Klem Anne

Mariannes Kort og Stempling sa...

Tusen takk for fine ord Hilde ;-) Kortet ble kjempe flott!! Og de små skattene dine - jeg vil også ha!!!

RitaK sa...

Så fint kort, i rene Tim Holtz-stilen. Var jo så heldig å få den plata jeg også, så det skal nok komme noe fra meg etterhvert, bare jeg får tid, hihi :-) Jasså, har du vært på skattejakt med Sabeltann og øyelapp? Godt du slapp å ha med denne halte medarbeideren også da, *fnis*!!!

Ida sa...

Heisann!
Wow, så nydelig kort! Lekkert! Bildene dine var også herlige!
Klemmer Ida:o)