tirsdag, mai 04, 2010

Mitt første Digitale Stempel!!

Har jo litt god tid om dagen, og har surfet litt rundt... da jeg plutselig kom over Tiddlyinks
Her falt jeg for noen herlige litt rocka jenter. Jenta jeg valgte å kjøpe heter Always the Flower Girl.
Veldig enkelt å kjøpe disse, du får de jo med en gang.... slipper å vente på postmannen!! ...hihi....

Har her laget et posekort med denne jenta. Fargelagt med Promarkers, brukt div pynt fra Tim Holtz og noen blonder, samt en punch fra Martha Stewart. Stempelteksten er fra Stempelglede. Ramma bak jenta er fra Spellbinders.

11 kommentarer:

Andrea sa...

A wonderful very great card! Love all the many details and the nice motiv!
Many greetings
Andrea-Emmi41

RitaK sa...

Supert posekort! Fine farger, artig motiv og fullt av små detaljer som alltid når du lager kort :-)

Marianne sa...

Så fint det ble! Går det bra med øynene nå? :)

Mette sa...

Fy søren Hilde dette var råååstilig!! Likte motivet, og alle detaljene dine som gjør dine kort helt spesielle!!
Ses i morgen:-)
Klem Mette

papirdilla sa...

Dette var skikkelig herlig!! Så morsomt motiv og du har jo fargelagt så flott:) Masse herlige detaljer.... Helt supert, altså!:)


Klem:)

Kaia sa...

Fantastisk flott posekort, nydelige detaljer....
Hva printer du motivet på???
300 gr aquarell ark går ikke gjennom printeren min.
Håper øyet har det bedre...
Klem fra Kaia

Heges lille hobbyverden sa...

Knallfint, Hilde!!! Fargeleggingen din med Promarkers er råbra!!!! Virkelig tøft stempel!

Cathrine sa...

Woooh, så flink du er med promarkers!! ♥ Nydelig!

Scrappelise sa...

Du er helt rå til dette Hilde, alt blir like fint uansett hva du holder på med!

Catrine sa...

Så stilig kort!
Motivet var kjempestilig!

Merete/Scrappeguri sa...

så herlig posekort! Gleder meg alltid til å se nærmere på detaljene dine. Artig motiv.