søndag, mai 02, 2010


Nesten bare Tim Holtz...
Heisann, jeg er så vidt på beina igjen... ikke kjempesprek, men kan nå pusle litt i små doser.
Blir veldig fort sliten i øyet og må nok begrense meg litt... ønsker å gjøre mer enn jeg makter..

Men i helga har jeg hvertfall fullført en LO av Simen. Startet på denne forrige helg, men den ble visst bare liggende der... Bildet er fra Simens russetid i fjor.

Har her brukt ark fra Maja Design, Crea Diem, Glimmermist, dies fra Tim Holtz/Sizzix, Div bokstaver fra Tim Holtz, samt TH filmruller, t.o.m funnet fram igjen noe gammel Magic Mesh. Stempler er også fra TH.
Alle kanter og diecuts er svertet med Archival, Sepia. Har falt for denne puta å sverte kanter med... den gir en veldig flott farge!
Bokstavene har fått et strøk med denne stempelputa også, samt at jeg har påført Glossy Accent.

Nå må dere alle ha en ny, fin uke, kreativ eller ikke. Det går mot bedre tiden for meg også... så da får vi håpe jeg blir mer "klarsynt" i løpet av dagene som kommer!!!

10 kommentarer:

Karina sa...

Total sejt drenge layout!! Jeg er vild med alle de "rå" detaljer. Me like ; ) Tak for inspirationen!

RitaK sa...

Bra du kan pusle litt igjen da Hilde, så du får tiden til å gå med noe nyttig... Flott LO av Simen, med masse originale detaljer. Vi snakkes...

Torill sa...

Nydelig LO!!! Så hærlige farger!!

Og god bedring!!
Ha ei bedre uke!!

aud sa...

Dette var en knall LO, du har forresten mange av dem! Kjenner jeg blir inspirert, har også bestilt masse Tim Holtz idag, så da får jeg kanskje laga noe snart:-D.....

Isabell - Taranita sa...

knall tøff LO, digger bokstavene i tittelen=)

Heges lille hobbyverden sa...

Dette var utrolig stilig, Hilde!! Så mange detaljer at jeg har studert og studert og finner stadig nye ting!

Godt å se at du er bedre! Håper det går raskt til du blir HELT bra igjen!

Kos deg med det du orker i disse dager, så snakkes vi nok snart igjen!

Klem Hege

papirdilla sa...

Denne var rå, Hilde! Herlige TH-detaljer. Kjempestilig......

Godt at du er bedre.

Stell godt med deg:)

Klem

Kaia sa...

Den var jo bare rålekker.
For ett nydelig oppsett, og for en bruk av papirer og pynt...
Jeg er målløs.....
God bedring, og ha ei flott ny uke...
Klem fra Kaia

MonaV sa...

Tøff som bare det denne her...med herlige Tim Holtz detaljer.

Fortsatt god bedring Hilde....syns du så fin ut i dag jeg.

Beatemor sa...

Tøff og gutteaktig LO! Likte detaljene her. Må si jeg er svak for Tim Holtz selv...