lørdag, juni 26, 2010

En innholdsrik uke er omme!
Med mange jubilanter!
Søndag forrige uke var vi i barnedåp til Erona. Forøvrig veldig veldig koselig.(et bilde av dåpsbarnet lenger ned i posten)
Mandag hadde en hel røys i familien bursdag, og tirsdag var det enda en.
Gratulerer til Petter, Helene(som begge er fadderbarna mine) og mamma som alle fyllte år den 21. juni. og til André som fyllte år den 22. juni.
Her ser dere kortet som mamma fikk av meg.
Har brukt ark fra PionDesign, og en tag fra SagenVintage.



Så har vi lille Erona, som nok syns at den fotograferinga begynte å bli rimelig kjedelig etterhvert!!
Erona var eksemplarisk under dåpen, pludret og var veldig fornøyd hele tiden.
Av oss fikk hun Asbjørnsen & Moe eventyrbok, ferskvannsperlekjede og armbånd og bleiekake(som jeg har vist tidligere)

Nå tar jeg en liten pause, fortjent eller ikke, og setter nesen mot Kreta.
En uke med sol og varme, skal gjøre godt for en blek (men fattet) sjel.
I mellomtiden lar jeg Stempelgalmannen få låne spikerpistolen min så mye han vil.
Han skal forøvrig styre heimen helt alene, mens alle andre er på ferie...
Tror egentlig han syns det er rimelig godt. Ha huset for seg selv en hel uke!!!
Vi sees plutselig igjen!

5 kommentarer:

Guro sa...

Wow så nydelig!!! Dette gikk rett hjem hos meg. Fargene glir utrolig fint sammen, og pynten passer utrolig godt til det søte bilde :-)
Ha en herlig Kreta tur!
Klem Guro

Sylvi@ sa...

Sååå rålekkert det var:-)
Nydelig komponert og stilige fargesammensetninger !!
God tur til varmere strøk:-)

Kaia sa...

Nydelig kort i lekre farger.
God tur til Kreta, det blir nok deilig, jeg er veldig glad i Rhodos, og gamlebyen i Rhodos by er bare ett syn...
Klem fra Kaia

Karina sa...

Rigtig smukt vintagekort.

Marianne sa...

Åhh så fine kort!
Ha en riktig god ferie, den er helt skkert velfortjent. Klem fra Marianne :-)