onsdag, juni 09, 2010


Enda et "hjertekort" som er en lift av Hanne
Ta en titt inn til henne, hun er en tusenkunstner og tryller fram de lekreste kreasjoner!!
Her suser dagene avgårde, på jobb og på hjul! Har virkelig kommet godt igang med syklinga mi og det blir endel mil i uka. Det er kjempegøy, selv om det ikke går så fort er jeg nok ganske "seig" og kan sykle langt!
I forrige uke tok jeg t.o.m igjen en kar!!! det er første gang faktisk!! Stolt! sykla forbi han på et blunk, og det i en skikkelig motbakke!! *nevner ikke alle de som tilstadighet passerer meg*hysj hysj..

Er nå inne i en "mellomuke" eller "vakum uke"  hihi... ikke så mange og store planene enn et treff og en bursdag(dvs.2 som ferier sammen)
Jeg må få gjort ferdig en dåpsgave før neste helg , da Stempelgalmannen og jeg skal være faddere.... Håper bare min kjære Stempelgalmann rekker hjem i tide.... Han er fortiden i USA og kommer i værste fall ikke hjem før midt i dåpen....

...... og etter dåpen.....ja da er det bare dager igjen til jeg tar med et lite reisefølge på en "bitteliten" ferietur.! Vel fortjent spør du meg!! haha.

16 kommentarer:

MonaV sa...

Et sånn kort mååå jeg lage på treffet i morra....lekkert til tusen!!!

Og du....angående sykling....jeg har faktisk vært ute en tur i dag jeg og, det hadde jeg aldri trodd om meg selv, men fikk plutselig lyst til å ta en tur.
Så får vi bare se om det blir flere eller om det bare er denne ene:):)

Heges lille hobbyverden sa...

Helt enig med deg Hilde, at Hanne er en tusenkunstner, men du er nå jaggu meg ikke dårligere du!!! Dette ble lekkert (igjen!!)

Unnskyld at jeg lo da jeg leste om sykkelturen din- så for meg en sånn superwoman med "Supermanndrakt" idet du for forbi en mann i motbakka!!! Flink er du!!

Ses i morra- gleder meg :-)

Marianne sa...

Nydelig!
ses i morgen, jeg gleder meg:-)

Moni sa...

Stunning card, love inside of the card. Great look! Hugs, Moni

Kaia sa...

Dette var kjempelekkert det og.
Nydelige blomster i lekre farger.
Kjempeflott inni også.
Klem fra Kaia

PS. Tour de france neste år???? (",)

Mette sa...

Nydelig blomsterkort!!! Må si jeg er imponert over syklinga di, flink er du!!
Klem Mette

Ellinore sa...

Disse blomsterkortene er bare helt nydelige.
Klem.

Mariann (mais) sa...

Åj så lekkert hjertekort i nydelige lillatoner *love purple*
Veldig dekorativ måte å lage et kort på og det var tøft med stempeltrykket på hjertet :)
klem

jannes hobbykrok sa...

Bare så utrolig nydelig!Lekker blomsterkreasjon!
Klem,Janne

Sigrun sa...

Utrolig lekkert hjertekort! Digger lilla.
Klem Sigrun

mari sa...

kjemlekkert kort!!!
Sykling er faktisk ganske gøy, jeg forstår iallefall ikke de som klarer å jogge....Jeg prøvde meg med naboen her en dag, men det ble løping i 150 meter, gåing i 400 hehe
Kos deg masse på ferie!!!

Kjenner jeg saner deg!! har ikke hatt stempelgaldosen min dette året, vi fikk ikke truffet hverandre hverken på CHA eller messa i Lillestrøm

*klem*

Scrappelise sa...

Du klarer å få ditt eget preg på alt. Nydelig kort men også "Stempelgal-røft" Det er vel derfor du er i førstdivisjon Hilde! og der hører du hjemme! Takk for i går forresten, kjempetrivelig treff nok en gang! Ha ei riktig god helg! Klem!

Henrikke sa...

Fantastisk nydlig kort :) Likte veeeldig godt hva du har gjort med det inni :)

Catrine sa...

Så sprek du er da!
Og nydelig kort du har laget! Virkelig lekkert!

Victoria's blogg sa...

Her var det mye fint, blomsterkortet ditt er kjempelekkert!

Legger meg til som følger, med glede:)

Victoria

salige lavendel sa...

Veldig lekkert det hjertekortet! En hel gave i seg selv.