søndag, juni 06, 2010


"juksepave pipelort"
eller
Hermekråka.....
Kall meg hva dere vil...
Jeg har i hvertfall vært i skikkelig "liftehumør" *les* hærmekråke.

I dag skal vi i konfirmasjon til vår alles kjære kristina, og jeg har slitt lenge med å finne ut hva slags kort jeg skulle lage til henne.. Det har vært en liten "tørke" her for å si det sånn.

Helt til jeg fikk se kortet som Hanne hadde laget til sin Frida forrige helg.
Jeg falt pladask for det og har laget et som er veldig veldig inspirert av hennes kort.
Tusen takk for all inspirasjon Hanne!! og takk for at jeg får lov til å lifte deg!


Gratulerer med den store dagen Kristina!

12 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempesuperdupernydelig kort Hilde. Det er sååå flott med alle de blomstene, og med blonde rundt blir det enda mere søtt. Kos dere i dag, og hils konfirmanten. Jeg ble også fornøyd med mitt kort, laget ut i de sene nattetimer, hihi :-)))

papirdilla sa...

Helt nyyyyyydelig, Hilde!! Tror det var jeg som først hentet ideen hos deg med alle blomstene;)

Ha en fin dag i konfirmasjonsselskap. Kos deg!

Janne sa...

Nyydelig kort ☺ Har lagret det for framtidig lifting ☺

MonaV sa...

Fy fader Hilde, for et vannvittig flott kort Kristina får.
Dette er rått!!!

Solveig sa...

Aldeles lekkert!!!!

Ha en flott dag!

Dawn sa...

I love this easel card hunn so lovely

Love Dawn xx

Also an award for you at my blog xx

Heges lille hobbyverden sa...

Helt VANVITTIG FLOTT, Hilde!!!!! Heldig konfirmant!!!

Jeg har også STORE planer om å lifte Hanne sitt kort- fått i oppdrag å lage kort for broren min til en viss konfirmant i september...

Håper du har hatt en fin dag i konfirmasjonsselskap!

Klem Hege

Kaia sa...

Det ble jo bare helt lekkert.
Nydelige blomster, kjempeflott satt sammen. Det er nok fare for at det kortet blir liftet flere ganger ja...
Klem fra Kaia

Ellinore sa...

Det kortet ble bare såååå...fint, nydelig med alle de blomstene.
Takk for et hyggelig dagtreff 3. Juni."Ha en fin uke" Klem:)
.

eba sa...

Lift eller ikke, kortet ble i allefall NYYYDELIG! :)

mettepip sa...

åhh, dette var bare så utrolig nydelig!! Fantastisk flott med alle blomstene!

Marianne sa...

Så søtt og akkurat passe til en ung frøken.
Alle hærmer vi vel, er det ikke det som er morsomt med å legge ut noe på bloggen. jeg syns i hvert fall det er morsomt om andre hermer eller blir inspirert av mine ting.
Ses på torsdag! :-)