fredag, juni 18, 2010


Skissedilla #64
Slenger meg med på Skissedilla # 64.
Skissa denne gangen er laget av HegaAL, og hvis dere legge godviljen til og snur litt på skissa hennes kan man se at den ligner.
Bildet er av fadderbarnet mitt Erona og hennes nydelige mamma.
Erona har allerede vokst seg stor, og på søndag skal hun døpes.
Vi gleder oss veldig, og spesielt ettersom både Stempelgalmannen og jeg skal være faddere.
Om Stempelgalmannen eller "Amerikamannen" som jeg også kaller han rekker hjem til den store festen, gjenstår å se....og det får i ta som det kommer tror jeg.
av materilaler har jeg blandt annet brukt:
Tim holtz die, filmstrip og HeartWings, Edge Checker board punch fra MS, Fansy Flight punch fra EK, ark fra Basic Grey, Alt dette finner du hos HappyHobby


Av annet nytt, har skoleferien startet hos Stempelgalfamilien
EldsteStempelgalen er nå etter 4 år på VDG, ferdig med TAF. Han har gått en 4 årig linje,hvor han har vært lærling i Hydro/Benteler ved siden av skolegangen. Dette har nå endt med at han har fagbrev og spesiell studiekompetanse med fordypning i matte og fysikk.  Det medfører at han kan søke f eks NTNU uten å måtte ha forkurs.
Han har stått på og jobbet iherdig, og velger seg  nå et "friår" på folgehøgskole.

Legger ved noen bilder av han og kompiser på Folgefonna i fjor sommer.
Han er i disse timer på vei dit igjen, dette har blitt en årlig tradisjon i gjengen. En gjeng som er lidenskaplig opptatt av å stå på "fjøl" både med og uten hjul!


YngsteStempelgalen er ferdig med første året på Medier og kommunikasjon, og pleier kjærligheten med Hannemi , tenk de har vært kjæsrester i 500 dager i dag.
(JA, de teller fortsatt dager)
De lever livets glade dager og skal snart nyte en hel uke på Kreta sammen.

Håper alle får en riktig god helg, hvor enn de befinner seg og om været er vått eller tørt!

6 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Nydelig LO!! Jeg er jo så heldig at jeg har sett den i butikken og den er virkelig flott!

Jeg sitter her og venter på at markisa mi skal forsvinne med vinden.. Og hvorfor jeg ikke tar den opp?? DEN SITTER FAST!!!! Så da går jeg heller og legger meg, så slipper jeg å sitte her med hjertet i halsen hver gang det kommer et vindkast. Og slik det blåser nå, har jeg altså hjertet mer i halsen enn der det hører hjemme...

Ha en superkoselig dag på søndag! Erona er heldig som får dere som faddere!

:-)

Dawn sa...

Stunning LOs

Love Dawn xx

Mette sa...

Kjempflott LO! Masse flotte Hilde detaljer her:-)Nydelig bilde av mor og datter.
Lykke til som fadder og kos deg i helga med den store begivenheten!

Klem Mette

Karina sa...

Superflot layout med lækre detaljer!
Og flotte fotos!

Cino sa...

For en nydelig LO! Så harmonisk og flott sammensatt, og fargene er helt herlige!

Broggis sa...

Jeg elsker det du gjør! Det flotte gamle looken du gir LOene dine. Og som alltid, et flott bilde! Lkere detaljer som jeg bare må studere!
Takk for at du deltar!