fredag, juli 16, 2010

Helg igjen!
Har denne uken, etter forrige helgs "promarkertrening" øvet meg enda mer med tusjene mine..
"Øvelse gjør mester" sises det, og så lenge jeg oppmunterer andre til å fortsette treningen, så kan jeg da ikke for skams skyld gi opp selv!!!!...selv om jeg til tiden har mest lyst til å kaste tusjene "veggimellom"
Har her fargelagt et motiv fra Mo's digitale stamps.
Mønsterarket er fra Prima, Tekst og Grungestempel er fra Stempelglede.

Må bare legge til her: JEG aka Stempelgal har ikke lagd dette innlegg for å klage over fargeleggingsproblemer, MEN det er masse trening som skal til og man lærer hele tiden nye ting ved denne fargeleggingen, og disse faberlaktige tusjene.
Jeg lærte masse av Hanne forrige helg, og det har nå blitt testet ut litt.... og for å ha sagt det, det er mange motiver dere IKKE får se!!! hahaha, har etter inspirasjon fra Hanne og Hege fargelagt noen motiver med sterke, og jeg mener STERKE farger....og jeg lover dere....de hverkern VIL eller FÅR dere se!!!
Der får jeg bare trene videre!!!
Det motivet dere får se her, har jeg brukt farger jeg er relativt trygg på og har brukt mange ganger, farger jeg føler meg litt mer "safe" på!!

 

God helg alle sammen og håper det er godt sommervær der du er!
Stempelgalmannen har startet ferie i dag, mens jeg jobber enda en uke.

16 kommentarer:

Knerten sa...

Nå må du gi deg, Hilde, dette er jo fantastisk flott fargelagt ! Kjempefascinert, jeg :-) Nydelig, og flott dekorert kort, med mange fine detaljer.

MonaV sa...

Øver deg...du!!
Du er jo proff til å fargelegge.
Hadde jeg bare vært halvparten så flink hadde jeg vært fornøyd:)
Stempelet ditt er forresten kjempesøtt.
Ha ei fin helg.

Klem

Vibeke sa...

For meg så ser dette PERFEKT ut!! Så nydelig:)

Ha en fin siste uke før ferie:)

Karina Beck sa...

Superfint kort i dejlige farver og sødt stempel.

Ida / Little sa...

Jeg syns dette var kjempe fint jeg Hilde, så dette kan du trygt fortsette å vise fram, selv de sterke fargene ;)

Sjekk ut: http://promarkerworkshops.blogspot.com/ Hver fredag kommer det en ny tutorial med fargelegging så kanskje det er noen tips og triks du kan plukke opp :)

God helg :) Klem Ida

Ellen sa...

Hei igjen Hilde!:) I alle dager..øve lissom:)). Dette var helt nydelig fargelagt, både mht til farger og skygger!! Motivet er helskjønt..og ang. de papirene, så skulle jeg gjerne hatt med meg dem også!!:)).
Ellers, tusen takk for kjempe koselig møte med dere!
Dere var like søte og koselige live som på nettet:). Kjempe service, godt utvalg og en veldig god atmosfære i butikken også! Uten å klage..så er det mer enn vi kan si om stedet vi dro til. (uten å nevne navn) etterpå desverre! Og vi var 4 i butikken som hadde samme opplevelse:(. Vi dro hjemover i et øs pøs regnskyll, hele veien, men tilbake i "fjord'n" så skinte solen:))). Helt til idag!:D.
Håper du får tid til Promaker fargelegging nå når du har såå mange flotte farger, og vi andre kan se og lære!:)).
Håper jeg får til å komme på kurs hos dere, for de timene er det verdt å kjøre...sa mannen!:))
Håper du får en flott ferie med masse SOOOL om 1 uke da!:)
Klem,Ellen

Heges lille hobbyverden sa...

Grrrmpppfff #*//)?¤!"##¤%&! Hvem er det som er perfeksjonisten nå da Hilde??!!??? Dette var KANONFINT fargelagt!!!! Kortet ditt i sin helhet er jo bare sååå nydelig! Skjønner fortsatt ikke hvordan du greier å få på så mye fint stæsj på et 15x15!?!?!?

Slutt å øve- dette har du allerede taket på!

God helg!


Klem Hege :-)

trine sa...

Hei, så nydelig kort Hilde:)
Stilig motiv og kjempe flott fargelagt!

Ha ei toppers helg!

RitaK sa...

Ja, det er sikkert øving som må til, så jeg får vel bare åpne en boks med tålmodighet og sette igang...! Dette var jo flott fargelagt, og motivet er jo bare kjempeherlig. God helg ;-)

Ellen Karin sa...

Kjempeflott kort Hilde. Synes du får til fargeleggingen fint jeg. Selv er jeg i nybegynnerstadiet med Promakers, og er enig i at det er litt vanskelig. Men det blir jo så flott når man får det til.
Og jeg digger fargene du har valgt på kortet ditt. - Kjenner inspirasjonen komme.
Fortsatt god helg - og snart god ferie. ;)

Gro sa...

Wow! Dette her var jo bare helt fantastisk!
Trenger vel strengt tatt ikke trene så voldsomt mye mer, detta kan du!
Og selve kortet, motivet og alt var jo bare helt fantastisk... :-)

Ha en fortsatt fin sommer....

Klem, Gro

kristine og elisabeth sa...

fint innlegg, fin blogg <33

kristine sa...

så fint, det høres morsomt ut å prøve å fargelegge med slike turser..:)

marita sa...

Kan ikke du fargelegge med promarkers liksom? Du er jo kjempeflink jo.

Ha ei fin helg:-)

Kaia sa...

WOW, dette var jo kjempelekkert.
Nydelig fargelagt motiv, som var kjempesøtt. Og øvingen kan du si deg ferdig med, dette var rålekkert fargelagt.
Klem fra Kaia

Ellinore sa...

Detta var jo bare helt"rått"....
øve deg du....detta var jo helt proff.
God Helg. Klem.