torsdag, juli 22, 2010

Jeg har ikke egentlig så veldig stort behov for å vise frem ørene mine, MEN denne gangen gjør jeg et unntak.
Har nemlig hatt et veldig hyggelig besøk i butikken, Scrappelise er ei veldig veldig koselig dame fra Næs, på "gærne sia" ta  Mjøsa. Dere som kjenner AnneLise vet hva jeg mener!! Det finns ikke makan til henne, verdens snilleste scrappedame som stadig kommer stikkende med et eller annet til meg.
Alltid oppmerksom og gavmild!!

Vil i dag kom hun på besøk, og vi skarvlet og snakket om løst og fast.... blandt annet mine ører....*fnis*
og av den enkle grunn at Anne Lise gav meg "retrodingser"
Alle vet vel hva "retrodingser" er for noe??!!

ikke det??



vent da, skal dere få se












Disse har AnneLise laget til meg av knapper fra Snella og Petronella
Er de ikke coooooole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tusen tusen takk AnneLise! du er super duper!!

Nå tar jeg fri noen dager og skal "reke" litt rundt.


10 kommentarer:

Mette sa...

Åååå så heldig du er, kjempestilige og morsomme!! God tur i finværet;)
Klem Mette

MonaV sa...

Så kule da!!!!
Anne Lise er bare super!!!
God ferie Hilde....nå blir det godt med litt ferie på deg.

Hanne sa...

Skikkelig kule! God tur til Danmark/Tyskland :-)

Vibeke sa...

Så heldig du er!! Disse var jo bare så kule da!!:)

RitaK sa...

Ja, Anne Lise er kjempesnill, og du er heldig ;-) Må ærlig si jeg ikke visste hva retrodingser var for noe, men nå vet jeg det :D Har faktisk 3-4 sånne Snella & Petronella-knapper liggende som jeg kjøpte i Trondheim, men de skal jeg bruke til noe helt annet. Bare vent og se.... ;-)God ferie :D

Knerten sa...

Så kule :-)

Heges lille hobbyverden sa...

Kjempekule! Anne Lise er bare helt unik! Men ørene dine ble både tøffe og unike dem også med slike retrodingser! Alltid greit å utvide ordforrådet sitt- nå vet iallefall jeg hva retrodingser er for noe (fnis)

God ferie, god tur og kos deg!!

Klem Hege

Gry-Beate sa...

Disse er så fantastiske!! Jeg har også et par med "fy fela" på!!

;0)Gry-Beate

Kort-amatør:) sa...

Ha ha ha -NÅ vet jeg hva en Retro Dings er:)) Knallstilige:)
Klem T :))

BA sa...

stunning card!! really love all the details and the colours
xoxo BA