tirsdag, juli 06, 2010

PapilioStamps
Slenger meg på utfordringen til Malin og har laget et kort med Papiliostemel
du finner utfordringen HER

Har ellers brukt ark fra Prima, blomster og blonder kjøpt på Kreta.En side fra en gamel bibel.Tekst stempel fra Stempelglede og Sommerfuglpunch fra Martha Stewart.
Motivet er fargelagt med Promarkere og "stæsjet" med glitterlim.

Baksiden av kortet er ikke veldig pyntet, menher har jeg brukt en bit fra en gammel papirblonde. Kjøpte den på et brukt marked og tror det ble brukt til å pynte hyllekanter.... *rett med hvis jeg tar feil*

Ønsker alle en fin uke!

Glemte en vesentlig ting som jeg skulle fortelle i dag, ang min fargelegging med promarkere........ fikk et tips av Trine på forrige treff, om at jeg skulle kombinere Blush, Almond og Apricot til hudfarge og det funker perfekt!!!! Har tidligere alltid brukt Blush og Pastel pink, men ikke vært 100% fornøyd.
Tusen takk for tipset Trine!!!

14 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Ååå så fint, Hilde! Alltid gøy å se hva du tryller fram av lekre kort. Jeg likte kjempegodt hyllekant-blonden. For en strålende ide å bruke sånne, men det spørs om de er så lette å få tak i :)

Knerten sa...

Oj, for et lekkert kort; nydelig fargekombinasjon og flotte detaljer her :-) Har vært innom deg før, men ser nå at her må jeg jo bare følge litt mer med, så - som sagt så gjort !
Ha en flott sommer :-)

Ellen Karin sa...

Kjempefint kort Hilde! Og lekre farger. Skikkelig sommerlig.
Håper du har en fin sommer og koser deg i sola. :)

papirdilla sa...

Velkommen tilbake, Hilde! Så nydelig kort:) Som vanlig har du helt herlige detaljer og farger. Bare slik du kan...:)

Klem

Scrappelise sa...

Nydelig kort igjen Hilde! Det passer så godt med prestekragene til en fe og den "gitter-blonden" var yummi! Ha en fortsatt fin sommer!

Kaia sa...

Wow, dette var lekkert..
Nydelige farger, og kjempeflott oppsett.
Klem fra Kaia

jannes hobbykrok sa...

Nydelig kort!Prestekragene er kjempesøte,og det samme er blonden under motivet!Lekkert!
Klem,Janne

mette wad sa...

Så nydeligt og med så mange flotte detaljer, skøn farve. Hvor er det flot farvelagt dit stempel.

Synnøve Olava sa...

Nydelig..., nydelig..., nydelig!

GOD SOMMER, HILDE!

Heges lille hobbyverden sa...

Et fantastisk kort i ordentlig "Hilde-stil"! Elsker stilen din- den er helt unik!!! Godt at du er tilbake :-)

Klem Hege

Kort-amatør:) sa...

Nydelig kort! Knallfine farger og veldig flott pynta!
Ha en fin sommer!
Klem T

BA sa...

this is fabulous
xoxo BA

Catrine sa...

Rålekkert som vanlig fra din kant. Jeg digger alle de lekre detaljene på alt du lager!
Ha en fortsatt flott uke! :)

Unni sa...

WOW!! Nydelig og lekkert kort. Herlige detaljer og nydeligt trykk!!

Ha en flotte sommer.

Klem