lørdag, juli 10, 2010

Rusa på lim, latter og Promarkers.
Litt på sparket "plinget" jeg på til noen scrappevenninner i går fordi jeg var  litt selskapssyk.
Vi hadde en veldig koselig og latterfyllt kveld sammen, om enn ikke allverden så effektiv på scrappefronten!!
Det endte med at vi fikk et lite kurs av Hanne i fargelegging med Promarkere. Superdyktige Hanne som er en kløpper på fargelegging av alle slag!!

Vi andre var vel innimellom ikke like fornøyd med det vi laget, men jeg syns det hjalp med litt rødvin!!
GunnAstrid(på bildet under) hadde helt egne metoder for å skyggeleggingen perfekt...uten noen videre detaljer på det......fnis...

Her ser dere Hanne i aksjon !

Så var det Hege da, som er om mulig like perfeksjonist og nøyaktig som Hanne, uten at hun noen gang blir fornøyd med det hun lager!! Perfekt fargelegging spør du meg!!


Den vannkanna kommer vi aldri til å glemme!! Rett og slett!! haha, ler enda jeg når jeg ser for meg den ånden som kommer ut av kanna.


Rita satt så stille i sin krok og puslet med noen motiver, det kom noen utbrudd innimellom fra hjørnet der, men for å ha sagt det(av erfaring) Det hadde gått så mye bedre hvis du hadde latt bilen stå og tatt et glass vin eller to!!
Vin gjør underverker!!!

Undertegnede var travelt opptatt med servering og å åpne vinflasker , derav ingen bilder!!

God sommer jenter!!

8 kommentarer:

Ingun sa...

God sommer til deg og dine jenter.
Enormt kjekt å vere sammen slik å fargelegge.

Knerten sa...

Det hørtes ut som en utrolig hyggelig aften :-)

Ellen sa...

Åå det hørtes..og så kjeempartig ut!:)). enig med du..vinen gjør underverker:)). Kjekt med noen i nærområdet som kan kurse i Promakers! skulle gjerne hatt et sånt miljø her i omegn:).
Utrolig at dere også klarte å være effektive;DD!
Ellen:)

RitaK sa...

Hehe, ja neste gang blir bilen hjemme, garantert! Nå har jeg investert i flere tusjer, og har ambisjoner om å øve jevnt og trutt, så kanskje jeg blir mere fornøyd utpå høsten ;-)Uansett, skikkelig koslig var det Hilde:-)))

MonaV sa...

Hva er det jeg har gått glipp av hihi?
Dette hørtes kjempekoselig ut, og det vet jeg garantert at det må ha vært....med de herlige folka!!

Heges lille hobbyverden sa...

Det var en topp kveld, Hilde!!! Jeg kommer innom butikken i morra, for nå skal jeg ha FLERE TUSJER!!!!!!!! Jeg skal øve og øve og øve og øve, så neste gang får jeg det sikkert til...

Neste gang sykler jeg, drikker vin og starter ca kl 12 så får vi se om det hjelper (men da må Mette ta med den vannkanna igjen altså....)For ikke å snakke om Gunn Astrid og hennes ikke-nevnte-metoder-for-perfekt-skyggelegging...

Moro var det, og tida gikk altfor fort! Vi ses, og nyt noen sommerdager med eller uten tusjer, Hilde!!!

Klem Hege

Mette sa...

Det var virkelig en toppers kveld!!! Moro hadde vi det med de ulike metoder for å få et vellykket resultat..fnis..!!! Neste gang tror jeg også vil prøve vin, den gjør jo underverker for det meste!!
Ses til uka:-)
Klem Mette

papirdilla sa...

Ja, det var en skikkelig artig kveld, Hilde...hehe.... Og det hjelper garantert med vin, prøvde å fargelegge i dag og fikk ikke til noe....:)

Ha ei fin uke:)