torsdag, august 05, 2010

Da har vi allerede startet på august måned.
Måneden som for oss er fyllt av bursdager,

Vi har allerede rukket å feire den første, svigerfar fyllte år i går.
Samme dag som Mona sinn sønn,Andreas fyllte 18 år.
Vi fortsetter på søndag, da fyller min kjære far 72 år.
Ellers kan jeg fortelle at alle vi 3 ansatte i HappyHobby fyller år denne mnd.
og så på månedens nest siste dag fyller vår Simen 20 år.

Vi må nok snart igang med den feiringa, for Simen reiser snart til Trondheim.
Han skal i år gå på Rødde Folkehøgskole, linje Freestyle Freeride.

Et par bilder av vår kommende "Freestyler", bildene er tatt av en kompis, og jepp, de er "scrappbare"

Ellers vil jeg gi dere som leser min blogg et godt tips, den andre av "våre" Mette'r har laget seg blog, i går hjalp Mette B og jeg, Mette K med å komme igang med bloggingen, og jeg råder dere til å legge dere som følger og titte jevnt og trutt innom. Hun er superflink og har en forkjærliget for minialbum av alle slag, og hun lager de stort sett helt fra bunnen av selv.
Hun er forøvrig en av våre kursholdere i butikken denne høsten. Så følg med når kursplanen kommer!!!!
Titt altså innom  MetteK, det er verdt besøket!!!


Har dessverre ikke så mye annet å vise fram i dag, men det kommer forhåpentligvis etter hvert,
skal i morgen på et "miniscrappetreff" hos GunnAstrid.

"Byner hælja tidlig je, å sier go hælj!"

6 kommentarer:

MonaV sa...

Fy flate!!!...for noen superkule bilder av Simen. Han er nå herlig da:)
Bursdager er det jammen jevnt hos oss også denne mnd...vi får ta en og en av gangen:)
Regner med at dere får det moro i morra kveld, litt surt å gå glipp av enda en sånn kveld, men jeg får støtte mannen i huset jeg og bli med han på sykkelritt.

Klem fra meg

Heges lille hobbyverden sa...

Herlige bilder av Simen!!! Nesten litt synd at jeg hadde bestilt billetter til Sommerslagere akkurat denne fredagen, men forhåpentligvis blir det flere "miniscrappetreff"!? Regner med at det blir like mye latter og moro som sist- kos dere alle sammen!!!

Og jeg er følger hos Mette!

Klem Hege

Catrine sa...

Så kule bilder! :)
Ha en flott fredag!

Kaia sa...

Kule bilder av 20-åringen din, og Mette K sin blogg er nå i blogglista mi, så kan jeg følge med på nye prosjekter.
God Helg til deg også...
Klem fra Kaia

Mette`scrap sa...

Så flott sønn du har,kjempefine
bilder.

Klem fra Mette

Gunn-Hege sa...

Jeg gikk faktisk på Rødde folkehøgskole waaaaaaay back =0)
1991/92 mener jeg det var. (såpass lenge sea gitt!!)
Det blir et flott år for den flotte gutten deres, det vil jeg vedde på =0)