søndag, august 22, 2010


Har lenge ønsket å scrappe dette bildet.
Et bilde av min tante  som  lita. Vi savner henne alle veldig, hun døde så alt for ung  desverre.
Bildet har jeg fått låne av onkel, scannet det og redigert det i Photoscape.
Blomster jeg har brukt er fra Kort og Godt, noen av de er kjøpt på ferie på Kreta. Arkene er fra BasicGrey, Prima og Graphic45. Papriblondene øverst og nederst på siden har jeg kjøpt på et bruktmarked og er nok tidligere beregnet til å brukes som pynt på hyllekanter.
Den gamle hekleduken er etter min mormor(tantes mor)

Takk for at dere titter innom meg og legger igjen så koselige kommentarer.

12 kommentarer:

MonaV sa...

Denne er så nydelig Hilde, med flott pynt av alle slag.
Bildet er så fint, og jeg ser godt at det er henne.

Klem:)

Kari sa...

For en nydelig LO - full av flotte detaljer!
Klem, Kari

mette wad sa...

Hvor er det så yndigt et LO og det billede er så skønt. Virkelig mange fantastiske detaljer du har med.

papirdilla sa...

Helt nydelig, Hilde! Virkelig en av de flotteste LO'er jeg har sett. Falt helt totalt for både fargene og all den nydelige pynten du har brukt. Og bildet er kjempeflott. Bare helt herlig....

Klem:)

RitaK sa...

Kjempefint bilde, og enda finere blir det jo når du får pyntet med både det ene og det andre. Burde egentlig hengt på veggen dette ;-)

Kaia sa...

Wow.
Denne var lekker...
Utrolig mange flotte detaljer, nydelige farger, og nydelig bilde.
Ha ei super uke.
Klem fra Kaia

Lill sa...

Heihei
Hilde...dette var NYDELIG!!!!!
Ha en flott dag
klem

Ruth sa...

This is exceptionally gorgeous!!!

ps: (keep an eye out for the Lets get Shabby challenge this month)

Marianne sa...

Det ble bare sssssssssssåååååååå lekkert. Dyktig er du! Takk for sist, jeg er så glad for at du stiller opp og bruker en hel søndag på den måte :-))

Heges lille hobbyverden sa...

Ja, du Hilde du Hilde! Er det noe du ikke kan? Den ene nydelige kreasjonen etter den andre kommer fra deg, og denne var bare helskjønn!!! For en flott måte å minnes tante på!

Takk for i går- enig med Marianne! Du er enestående som stiller opp en hel søndag for 10 elleville scrappeberter!!!

Klem Hege

Agnete-Sagalind sa...

Det der var virkelig flott. Tusen takk for masse inspirasjon, Hilde. Moro å komme innom deg og se. :)

Agnete!

toi9 sa...

Denne var bare aldeles nydelig!!!
Så mange herligheter på hele LO'en!!
Klem :)