torsdag, august 26, 2010

Litt på forskudd legger jeg ut bursdagskortet til Simen, regner ikke med at han er innom her de nærmeste dagene så han ser det.
Mandag fyller han 20 år og i helga flyr det en gave oppover til han.
Vurderte lenge om det skulle bli løsbart, skinnvest og mokasiner i gave ettersom han akkurat har gjort trønder av seg... men det er vel slike ting som kommer etterhvert når han får bodd der en stund.. LOL


Slik ser kortet ut inni, med en lomme på høyre side, med plass til tagen som er løs, på det hvite feltet under er det beregnet  å skrive hilsenen.
Baksiden
Litt detaljer
Stjernene er i et clear materiale, men jeg har i mangel av svat alkoblekk sprutet på de litt reinker til en vannfast stempelpute jeg har. og gnidd blekket litt utover.
Bildet er fra ett av klippearkene mine.
Ellers div Tim Holtz pynt og ark fra Maja Design, Crea Diem.
Stemplene utenpå og inni er fra en stempelplate til Kort og Godt.

                                                            Takk for at du titter innom!

19 kommentarer:

Kaia sa...

WOW.
Lekkert kort.
Tenker han blir kjempeglad for dette.
Klem fra Kaia

tanja sa...

pracht card you made by by tanja

Merete/Scrappeguri sa...

Oi, så herlig et kort!!! Hadde jo vært moro og sendt ham løs-bart....
Sønnen min er og 20 og studerer nå andre året i Trondheim -har iallefall ikke blitt noe enda.
Ha en fin kveld!

Ellen Karin sa...

For et herlig og detaljerikt kort du har laget til Simen. Skikkelig kult! Ha ei fin helg!

RitaK sa...

Tøft guttekort Hilde! Ha en koslig tur til Trondheim, så skal jeg kose meg med å passe butikken ;-)

Agnete-Sagalind sa...

Det ble utrolig flott! :)
God tur! :)

izi sa...

Så kjempetøft kort!! Virkelig lekkert!

papirdilla sa...

Kjempelekkert!! Fikk noen ideer til guttekort her, Hilde. Står liksom helt fast og skal lage et par stykker til guttekonfirmanter.....

Håper i alle fall at Simen blir fornøyd med dette. Rart at han er voksen gutt nå. Husker jo at jeg hadde han på skolen. Er da ikke såååå lenge siden, det..... Hmmmm, begynner visst å bli gammal!!:)

Klem

Karina Beck sa...

Rålækkert kort!

Heges lille hobbyverden sa...

Drit-tøft kort, Hilde!!! De vimplene er bare kanonstilige! Og som vanlig har du laget et kort med drøssevis av detaljer som bare du får til!

Håper du har en fin tur til Trondhjem, og så står det en liten hilsen til deg i butikken fra meg...

GRATULERER MED DAGEN i morra!

Klem Hege

Cino sa...

Så utrolig stilig kort! Skikkelig gjennomført og ordentlig guttete. Og jeg er kjempeglad for at du ikke kjøpte løsbart, skinnvest eller mokasiner, for ikke en gang ektefødte trøndere liker det... Hehe...

God helg!

Tone K. sa...

åhh....så lekkert !! Dette var utrolig tøft !! :o)
Ha en super lørdag og helg :o)

Mette`scrap sa...

Kjempetæft kort Hilde.Du er helt kanon på å lage guttekort.Og alle de fine detaljene.Klem Mette.

hobbykroken sa...

Hei igjen Hilde. ja nå er jeg en følger av bloggen din. har jo vært inne og tittet på den mange ganger, du lager så utrolig mye fint! og gratulerer med bursdagsgutten.
klem Ann Kristin

Vibeke sa...

Så utrolig stilig!! Et knall flott guttekort!! Digger det:)

MonaV sa...

Grattis med Simen i dag!
Digger det knalltøffe kortet du har laget til han.

Heidi sa...

Hei Hilde!
Så mye lekkert du lager:)
Legger meg til som følger for jeg vil gjerne se mer!
Ha en flott dag!
Klem:)

Lenas kort sa...

Wow!Lekkert :-)

Anonym sa...

hei