lørdag, august 14, 2010

Litt søkt kanskje med enda en "super" LO, men det passet seg slik og da ble det slik.
På arket sto det "super dad" og da har jeg brukt ordet super og skrevet over ordet dad med hero.

Altså en "Super Hero" LO.
Dette bildet ble tatt av Simen hos en kompis på Lillehammer i beg av august.
Syns det er kult og hadde lyst til å bruke det
Arkene er her som på den forrige LO'n  Fancy Pants, Like father like son.
har brukt en dies fra Tim Holtz
bølgepapp og Dymo tape

Ellers håper vi på en fin frihelg, med litt sommervær. Eldstemann skal ha voerspiel i hagen her, i anledning hans 20 årsdag. så vi må nok flykte unna heimen noen timer i kveld tenker jeg.

12 kommentarer:

RitaK sa...

Så artig LO Hilde :-) Tenker denne super-sønnen får en smashing bursdagsfest i kveld, og været kunne jo ikke vært bedre. Kos dere på hytta, så skal jeg prøve å pleie migrenen her hjemme!

Heges lille hobbyverden sa...

Jeg er stum (igjen)!!!! Detalj, på detalj og de linjene!!!!

Hva sier man til sånt da tro? WOW?? Kanon?? Super?? Mesterlig?? Dritlekkert??

Jeg velger alle over her jeg- det skulle vel dekke det meste på hva jeg synes om LO'en din!

Kos dere i helga! Vi ses!

Klem :-)

Kaia sa...

WOW. DENNE VAR LEKKER !!!!!
Kjempeflott oppsett, nydelige papirer, og flott bilde av jubilanten.
HA en super lørdag.
Klem fra Kaia

Bente sa...

Veldig kul LO av gutten deres:) Det er jo SÅ kule bilder, så skjønner deg godt jeg altså:) Veldig inspirerende å titte innom bloggen din:) Du lager så utrolig mye flott:)))

Tone K. sa...

Knalltøff !! Skikkelig (super) stilig ;o)
Digger de tannhjulene....har dere de i butikken....tror jeg må få kjøpt meg slike...de er så kule !!
Fortsatt god helg!
:o)

Catrine sa...

Rett og slett SUPERflott! :)
Jeg finner så masse inspirasjon i de flotte LO'ene du lager av de kjekke guttene dine! :)
Ha en flott søndag!

MonaV sa...

Superkuuul igjen Hilde.
Regner med at Simen hadde en artig og minnerik kveld i går:)

Klem:)

mette wad sa...

Wauw hvor er det et flot LO og så mange skønne detaljer du har med. Er også vild med LO'et i indlægget under... så gennemførte

Pia sa...

super rålækkert og sejt layout

nergele's puslerier sa...

hello kjempetøff lo,hilde-røff stil og det liker jeg..

Mette sa...

Denne var bare helt dritlekker!! Det er bare du som får til så kule og tøffe gutte LOer!! Masse flotte detaljer som bare passer så godt i sammen! Håper feiringen gikk bra;)
Klem Mette

Mette`scrap sa...

du er superflink til å lage gutte LOer.Klem Mette