tirsdag, september 14, 2010


Inspirert av Lene har jeg laget 2 bidrag til the Color Room denne uka.
Kjempegøy og lenge siden jeg har laget noe etter skisse.
Første bilde er av meg selv som 1 åring.
søt og rund i kanta som alltid!!

Side nummer to er med et bilde tatt av Hanne 17.mai 2009.

Fremgangsmåtene og produkter jeg har brukt på sidene er egentlig ganske like.
Gesso, masse Gesso. Tape fra Tim Holtz, div blomster blonder osv.
Må ærlig inrømme at jeg nok ikke har fulgt skissa slavisk, men det greier jeg skjelden!
haha.

16 kommentarer:

Pink lady sa...

Wow, så nyyydelig disse to LOène ble!!
Lekre farger og flott pynt på de begge!
Falt pladask for den første av deg som 1 åring....rett og slett vakker!!!
Råflink er du!!

Ha en fin dag!
Klem Laila.

Heges lille hobbyverden sa...

Fy flate, Hilde!! Dåne, besvime, krepere, pustebesvær- ja her ser du alle mine helseplager når jeg kom innom Stempelgalsverden i dag! KNALLFINE begge to!!!!!!

Flinkingen!!

Klem Hege

Mariannes Kort og Stempling sa...

Flott kort Hilde!!! Det er billetter igjen - sjekk her : http://shop.paperartsy.co.uk/artsycrafts-tickets-with-tim-holtz-267-c.asp - hadde vært kuuuult og dra på kurs sammen med deg ;-)

Heidi sa...

Så nydelige LO'er Hilde!
Nydelig pyntet begge to. Og herlige bilder!
Ha en super dag!
Klem:)

Marianne sa...

HÆRLIG! Ha en fin dag! :-))

MonaV sa...

Absolutt nydelig Hilde!!!
Mer er det ikke å si om det:)

Cathrine sa...

SÅ utrolig vakre og flotte LO'r!!!♥♥

Sanna sa...

Å for noen flotte LO`s - her var det mye å feste øynene på og se litt nærmere på. Utrolig detaljerikt og flott. Jeg er mektig imponert. Liker stilen din og koser meg her inne hos deg. Tusen takk for titten - jeg kommer garantert tilbake ;o) Du er hjertelig velkommen inn til meg også !

Kaia sa...

Kjempeflotte LO'er.
Begge to.
Klem fra Kaia

Mette`scrap sa...

Så lekre å så fine farger.Det er det jeg sier ,.du får til alt du lager fint du. Litt misunnelig HaHa.Klem Mette.

Mette sa...

Så flotte LO'er ,koselig å bruke gamle bilder! Begge var nydelig pyntet og masse herlige detaljer.

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Lene sa...

Disse ble kjempeflott Hilde ! Lekre og men mange detaljer - just the way I like it !!! ;)

Tusen takk for en koselig kveld igår;)

Monica sa...

Nydelig :)

Mette`scrap sa...

ÅÅÅ så lekre LOer,du er en kunstner i å få på masse uten at det ser rotete ut.Stor klem fra Mette.

Dortesjs sa...

helt vildt flotte ting du laver og med så mange små overraskelser du har talent helt sikkert smukt smukt.
Dorte fra denmark

BA sa...

this is stunning!!
xoxo BA