onsdag, september 08, 2010

Jammen ble det ikke et innlegg til i dag!
Overgår meg selv gitt! Men ettersom jeg i går "slo til" og laget 2 kort, så må jeg nesten vise dere det andre jeg laget også!
Et posekort medMagnolia stempel og tekst stempel fra Kort og Godt.
Arkene er også fra Magnolia og inni har jeg og brukt et fra PionDesign.
Har stanset ut en ramme fra Spellbinders, og en bord fra en Magnolia dies
Motivet er fargelagt med Promarkers.

Så kan jeg vel ikke være dårligere enn mine to kollegaer, legge ut litt bilder fra messa vi var på i helga!
Her ser du en sprudlende gjeng fra HappyHobby.
Mona, Rita og undertegnede.
Et bilde fra standen vår.

14 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Nyyydelig Hilde!!!! Du hørte hva jeg sa i butikken i efta!? Dritlekkert kort!

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Du er snill du!!!

Og bare så dere vet det; Alle liker seg på standen deres på messer rundt omkring! Det er fordi det er nettopp dere som er der! Ingen er som jentene på Happy Hobby!!!!

Håper kurset var vellykket i kveld!

Klem Hege

Janne sa...

Nydelig posekort med mange lekre detaljer ☺

Beatemor sa...

Nydelig kort du har laget. Synes fargene er herlige og at du har fått på mange flotte detaljer! Ha en fin dag!

papirdilla sa...

Nydelig, nydelig, nydelig!!! Noe så lekkert! Falt totalt.... Og fargelegginga di er det ikke noe å utsette på, bare så du vet det:)

Klem:)

Ellen sa...

Såå nydelig posekort!! Dette var skikkelig lekkert, med mange herlige detaljer av punch-border, ramme, fine stempler, vakre papir..osv!:) Likte alt ved dette kortet!
Håper jeg får til et treff med dere herlige, snaart!:) Skal prøve meg på et, når jeg kommer hjem fr 4 -FIRE uker i Tyrkia!:)).
Du reiser kanskje snart, eller har du vært avgårde? Mener å huske du skulle dit óg?!:)

Ha en superflott dag Hilde!
Klem,Ellen

Anne Kristine sa...

Ååå så nydelig kort!
Herlig med alle lagene!

Ser ut til at dere hadde en flott stand på messa...skulle virkelig ønske jeg kunne vært der ja :o)

Ha en flott kreativ dag.
Klem Anne

MonaV sa...

Et herlig lag på lag korti ordentlig Hildestil:)
Masse flotte detaljer her som en kan hvile øynene lenge på.

Chris_P sa...

Wow vilket vackert kort!!!

Heidi sa...

Nydelig posekort!
Så utrolig lekkert pyntet og nydelig motiv. Så utrolig fint med alle lagene, og du har med så mange flotte detaljer:)
Klem:)

Guro sa...

Wow dette var utrolig flott!!! Fantastisk pyntet med så masse flotte detaljer.
Nydelige farger :-)

Dere hadde en flott stand på messa, ingen tvil om det :)

Klem Guro

Pink lady sa...

Wow, så lekkert posekort! Helt nydelig farger og mange fine detaljer! Flott fargelagt søte Tilda:-)

Herlig stand dere hadde fra Happy Hobby! Sprudlende damer, godt utvalg og mange gode tilbud.
Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.

Kort-amatør:) sa...

-Nydelig kort!! Masse flotte detaljer og ark!
Flotte jenter på messen:) -ser ut som dere kooser dere:)
Go klem

Lene - Nabon sa...

Hyggelig å hilse på deg på messa!!!

Like blid som alltid!

Nyydelg posekort, må på kurs hos deg jag tror jeg!

Catrine sa...

Rålekkert kort! Wow!
Jeg blir alltid så inspirert av en titt i bloggen din!
Ha en herlig søndag! :)