onsdag, september 22, 2010


Sterkt inspirert av Geraldine har jeg laget en layput av Simen.
Bilder har jeg scrappet før, men med en gang jeg så hennes LO skjønte jeg at dette bilde måtte scrappes igjen....pga brosteinen i gaten.
Her har jeg altså skjært opp hele arket og satt det sammen igjen. En omfattende men morsom jobb.
Takk til Geraldine for inspirasjonen.
bilen jeg har brukt er sprayet med Glimmermist og svertet med Vintage Photo, selve bilen er fra
Arkene jeg har brukt er fra Fancy Pants, Like Father Like son
Har ellers brukt Tissue Tape  fra Tim Holtz.Charms fra Tim Holtz

15 kommentarer:

RitaK sa...

Å herregud Hilde, denne var RÅ ;-) Ja, sikkert litt av en jobb, men verdt det når resultatet blir sååå fint! Den bilen var også fin, er den selvlaget eller ferdigkjøpt?

Heidi sa...

Wow... så stilig!
Ja kan tenke meg at det ligger masse arbeid bak denne. Men så ble det bare skikkelig tøft også:)
Ha en flott dag Hilde!
Klem:)

MonaV sa...

Der er den ja.....som jeg sa på treffet....supertøff!!!
Skikkelig stilig å klippe opp arket slik. Og med tøffe Simen oppi alt dette måtte det bli bra:)

trine sa...

Kjempe stilig:)

Ha en flott dag!
Klem:)

Kaia sa...

WOW.
Denne var utrolig flott...
Spekket med lekre detaljer, og kult bilde....
Klem fra Kaia

Heges lille hobbyverden sa...

WOW- RÅSTILIG!!!!!!! Det er faktisk ikke noe meg å si om den saken... (fnis)

Ha en super dag!!

Klem Hege

Pink lady sa...

Utrolig tøff LO!! Mye jobb lagt i her og resultaten ble jo bare så stilig! Spekket med masse fine detaljer:-)

Klem Laila.

Marianne sa...

Guri malla så fin den er!!!!
Ha en fin dag :-))

bestevenn sa...

Det ble bare kjempeflott. Ser at det var en stor jobb å lage brostein, men så ble det fint også.

Geraldine Pasinati sa...

Hi again Hilde!

so glad you got some inspiration from my layout, it's nice to know somewhere else on the other side of the world gets the pleasure of anothers scrapping!
Love what you did with this page.....'IT"S AWESOME'and love your blog.
Geraldine.

Knerten sa...

Så tøft, Hilde ! Jeg har laget et kort med denne teknikken, møysommelig, men så bra resultat :-) Din LO er bare super flott, mange lekre detaljer her !

Mette`scrap sa...

Fy søren for en jobb,men så ble den kjempekuuul.Klem Mette

Heidi sa...

kanonkul Hilde!!!!!

Iselind sa...

Digger de kule gutte Layoutene dine.
Utrolig stilig...
Kult bilde.

ha en fin dag.

Iselind

Ellen Karin sa...

Denne er bare helt råstilig. Så den i butikken i går - og den var ennå finere i virkeligheten. Men for en jobb... Imponerende!