onsdag, oktober 06, 2010


Back in business!!
Etter en nydelig uke på ferie er vi nå godt igang igjen her hjemme
Nybygget er snart ferdig og i går var vi på Ikea og handlet møbler til Sondre.I hele dag mens vi andre har vært på jobb har han skrudd sammen møbler og skap og i kveld flytter han senga si opp i det nye soverommet sitt.
Tror det er en som gleder seg!!!
.men "back to work" !!
Jeg har lovet å hjelpe han å vaske gulvet før senga skal på plass.
Her ser dere noen bilder av rommene, ...nesten ferdig!

6 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Fy søren- det blir litt av en hule!!! Når du blir lei'n, kan jeg overta rommet jeg med scrappesakene mine (hi, hi, hi)

Vi ses en dag- nå må jeg tilbake til bleierullinga mi... Har endelig fått ny nabo ser du..

Klem Hege

Kort-amatør:) sa...

Så flott det ble! -Tipper Sondre er glad ja -tøff den reolen med pc og filmer:)
Klem T

T:o)ve sa...

Heldig er han som får et så flott rom!
Ha en videre strålende uke, nå må jeg nok ikle meg arbeidstøy igjen... Ikke kommet så langt som til gulvvask og innredning her ennå...

Kari sa...

Gratulerer til Sondre me knallfin ny "hybel-suite".
Kjempefint ble det:-)

Hilsen Kristina,Kari og Tom i Tyrkia.

Marianne sa...

Det blir nok fint det der :-))
Ha en fin helg!

RitaK sa...

Bra jobba! Tenker Sondre kommer til å kose seg i den nye "hulen" sin. Og han kommer nok til å få selskap av frk Hanne også tenker jeg, for hun har vel allerede bestilt plass i klesskapet ;-)))