onsdag, oktober 20, 2010

Hjerte boks og melkeflaske.
Her kommer resten av det jeg laget til forrige helgs jubilanter.
Kjøpte noen melkeflasker på Ikea for ikke lenge siden, og tenkte at disse var jo fine å pynte litt på!
Har brukt blonder og bånd, et bilde fra HappHobby's klippeark,
De lilla blomstene er kjøpt på marked i Tyrkia.
Jeg trodde de var heklet, men noen mener det er nupreller.
fine er de hvertall!!






 Så til hjerteboksen. Vi har vel fått litt dilla på de alle mann som vanker på HappyHobby.
Denne er kledd med ark fra PION. Tagen har jeg laget selv, klippet og stanset med Doily Lace punch.
Div perle"tråd" og bær fra Kort og Godt . Blonde blomsten har jeg laget selv ved hjelp av en stiftemaskin.





Ha en fortsatt fin uke!

13 kommentarer:

Heidi sa...

Wow, så lekkert!
Nydelig pyntet både flasken og hjerte esken:) Masse flotte detaljer.
Vakkert!
Ha en flott dag, klem:)

Scrappelise sa...

Så nydelig Hilde! Knallfint med bilde på den blanke flasken, det passet megabra! Og hjerteboksen, ett ord holder; lekkert! Ha en fin dag - klem.

RitaK sa...

Wow! Den flaska var jo bare RÅFIN! Og disse hjerteeskene deres kan jo helt ta pusten fra en stakkar med scrappetørke, og din er intet unntak, helt nydelig :-)

Pink lady sa...

Helt nydelig både flasken og hjerte boksen!! Lekre detaljer satt sammen!!!

Ha en fin kveld!
klem Laila.

Marianne sa...

Den boksen ble bare helt nydelig! Morsomt med melkeflaska.
Ha en fiin kveld :-))

Heges lille hobbyverden sa...

Og så jeg som har vært på utkikk etter passende bilder til mine 4 Ikea-melkeflasker leeeenge nå! Takk for inspirasjonen, Hilde!

Boksen din er jo bare helt vanvittig flott! Men det er jo ikke noe nytt når det kommer fra deg!

Håper du har ei fin uke!

Klem Hege

Kort-amatør:) sa...

Oj Så nydelige disse var! Artig ide med melkeflaska:) Delikate pyntet!
Go klem

Tonje Eggan sa...

Så flotte esker du har dekorert:) De er rett og slett nydelige

Catrine sa...

Rålekkert!
Jeg elsker alle detaljene! :)
Og den blondeblomsten var fin!

Ha en fin torsdagskveld!

Heidi sa...

Rålekker!!!!!!!
Digger blondeblomsten!!!!

Lula sa...

Ååååå den hjerteboksen var vakker!

Cathrine sa...

Ååååhhh,, lekkert!♥

Tone K. sa...

Du og du så lekkert !!!
Utrolig flott !! Falt skikkelig for melkeflasken din ! :o)

God helg ! :O)