søndag, oktober 24, 2010



Kurs på HappyHobby og nytt scrapperom

I uka som har gått har jeg holdt kurs i butikken.
Et Vintage Scrapbookingkurs.
Når jeg skulle lage modellen til kurset måtte jeg rundt og surfe litt for å hente litt inspirasjon.
Var en tur innom Lene aka Nabon og da skjønte jeg at jeg måtte fram igjen med de gamle myntene mine.
Det er en stund siden jeg har brukt de nå,  og fant også i samme boks alle de gamle frimerkene jeg har fått av far.
Forøvrig han jeg har fått myntene fra også.

Så slik var altså kursmodellen til Vintagekurset.


 Ellers har jeg den siste tiden puslet med det nye scrapperommet mitt. Mangler fortsatt litt hyller og oppbevaring, derfor er det ennå ingen oversiktbilde av hele rommet ... kan jo ikke ha det med ekser i alskens farger under bordet og rundt omkring...fnis...Har laget meg et nytt system til punchene mine blandt annet.
En liten titt får dere under her.
Rommet er den gamle kjellerstua vår, nymalt både vegger og tak.
Snart får jeg også ny trapp ned til rommet mitt.
sammen med alt det fører med seg.
Ellers kan jeg fortelle at jeg har vært på treff på Lesja i helga. Superkoselig der oppe, truffet igjen mange scrappere jeg har blitt kjent med tidligere og blitt kjent noen nye.

Uka som kommer , blir travel som vanlig med jobb, trening, kurs og en tur på Ullevål.
Krysser fingra for at alt kommer til å gå på skinner!!

Ha en fin uke alle sammen!

9 kommentarer:

Scrappelise sa...

Nydelig den vintageLOen din Hilde, kult med mynter! Og så fint scrapperommet ditt blir! Ha en fortsatt god kveld! klem Anne Lise

Heges lille hobbyverden sa...

Åååhhh som jeg misunner deg det scrapperommet, Hilde!!! MEN jeg har vært på seminar med en klok mann denne uka, og har egentlig bestemt meg for at jeg skal være glad for alt jeg har og ikke være misunnelig på noen... Det var i alle fall noe av budskapet hans! Hmmmm vanskelig allerede nå kjenner jeg...

LO'en din har jeg jo sett i butikken, og som jeg sa da; den er UTROLIG fin!!!!!

Lykke til med ei hard uke!

Klem Hege

papirdilla sa...

Herlig LO! Både bilde og detaljer er som vanlig flott.

Scrapperommet ditt ser ut til å bli helt supert.

Ha ei god og travel uke:)

nergele's puslerier sa...

Jeg er mest imponert over att det er så ryddig rundt deg -slik ser det ikke ut her jeg driver,men så har jeg heller ikke ett eget rom da...

banglamarie sa...

Nydelig layout!
-og lekkert scrapperom!!

Heidi sa...

En nydelig LO!
Lekkert pyntet med masse flotte detaljer:)
Moro med nytt scrapperom da.
Ha en fin uke, klem:)

Kort-amatør:) sa...

Nyydelig LO! Ble stilig med mynter:) Ser ut som "hobby-rommet" ditt blir alle tiders:)) -Koselig med ny-opp-pussa rom!
Go klem fra mæ

Tonje Eggan sa...

Ser ut til å bli et kjempeflott scrapperom:) Der kommer du nok til å kose deg masse med papir, stempler og kreative ideer:)

Ha ei flott helg:)

Klem, Tonje

Tone K. sa...

En nydelig side du har laget ! :o)

Også så smart med de gamle myntene....slike har jeg da jammen meg et sted :o) Frimerker også....

God helg !!!