fredag, oktober 08, 2010


Magnolia posekort!
med tekst fra Kort og Godt
Fargelagt med Promarkes. Blomster fra Kort og Godt og Magnolia.
Ark fra MME Lost and Found.
Beklager at bildet ikke er av helt topp kvalitet. men det ble da nesten ikke dagslys i dag... så jeg måtte ta bildet i vinduskarmen i ettermiddag.

Håper alle som er innom bloggen min får en flott helg.  Jeg skal hverfall kose meg, med guttene mine(2 av de hvertfall)

og så oppdaget jeg en ting i dag..... jeg har fra jeg startet  hatt nesten 1 5 0 0 0 0 treff i bloggen!!!
wow sier jeg bare!!!! Det var mer enn jeg trodde!!!!!
Si meg, burde jeg ha en Candy????

15 kommentarer:

Hildegunn sa...

Superflott posekort, herlig med Magnolia! Jeg sier ikke nei takk til en candy, så svaret blir JA :)

Ønsker deg ei riktig god helg og litt lysere tider i morgen slik at du får tatt dagslysbilder av prosjektene dine.

Klem

Ann Kristin sa...

Hei Hilde.

Så flott posekort, koselig med candyer da.............!!!!

Ha en fin helg.

Ann Kristin

Mette sa...

Dette kortet var bare helt lekkert Hilde, og Tilda var nyyydelig farvelagt!

Hørte jeg candy....yes, yes:)))

God helg:)

Klem Mette

Knerten sa...

Det ser veldig flott ut, kortet ditt, på tross av den dårlige lyssettingen. Er ikke veldig enkelt i disse grå dager..
Ha en fin helg :-)

Heidi sa...

Så nydelig posekort Hilde!
Lekkert fargelagt Tilda og nydelig pyntet:)
Candy er moro vet du!
Ha en flott helg, klem:)

Cathrines-creative sa...

Skikkelig lekkert kort du har laget, nydelige farger:-)
Og ja, det passer alltid med en candy:-)

Klem

May-Britt sa...

Lekkert kort Hilde!!!

Dortesjs sa...

super flot kort og vældigt kreativt skønne sammensætninger.
og ja du burde lave en candy.. og lade mig vinde ti hi... griner..
Dorte Danmark

RitaK sa...

JA det synes jeg, hihi ;-) Nydelig posekort også forresten, og den teksten var jo bare herlig! Ser ut som du skikkelig har fått dreisen på Promarkerne dine også, litt misunnelig på det da *fnis* God helg! Her går det i montering av Ikea-reoler og div prosjekter :-)

Bendichte sa...

Så mye 2riktig2 energi du har, Hilde!
her bar mye flott - både kort og layouter - og nybygg! Grattis.
Ha en strålende helg - akkurat nå skinner solen på Hedemarken - klem fra Bendichte

Heges lille hobbyverden sa...

Det blir nok 150 000 treff til med så fint posekort å vise til, Hilde!!! Fargeleggingen din er bare helt FANTASTISK!!!!!!!!

Candy??? Japp, veldig god ide!!!

Håper søndagen din er rolig og fin!

Klem Hege

Mette`scrap sa...

Rålekkert kort Hilde,nydelig malt motiv synes jeg.
Klem Mette

Pink lady sa...

Lekkert posekort!!
Nydelige farger og flott pyntet!

Klem Laila.

Tonje Eggan sa...

Gratulerer med 150 000 treff!! Ikke rart at mange vil innom denne koselige bloggen din - med massevis av herlig inspirasjon:) Så nydelig dette kortet var. Du er så flink med disse posekortene:) Magnolia-jentene er superskjønne. Etter at noen sa de lignet Mummitroll syntes jeg ikke at de var så søte en stund, men de nye er mye finere, og nå har jeg fått litt dilla igjen:)

Vibeke sa...

Klart du må ha en candy da:):)

Utrolig lekkert posekort. Liker så godt fargene og sammensetningene dine:)

Håper du får en flott uke:)