tirsdag, oktober 12, 2010

På oldemors fang!
Laget er side av Erona og oldemor.
Arkene er fra MME Lost and found.
Div blomster og blonder fra Kort og Godt bling fra Prima, Thickers , kakeserviett og fjær.
Båndet er svertet med Distress ink, Victorian Velvet.







Så til noe helt annet.
Jeg har laget et par bilder som skal selges.
Flere som har spurt tidligere om jeg kan lage bilder og nå har jeg endelig fått tid til å lage et par.


Det underste bildet er 50 x 50 cm og det over er 60 x 90 cm.

8 kommentarer:

Marianne sa...

så nydelig og godt den LOen med oldemor og vesla, hærlig!!!!
Bildene du skal selge er kjempefine.
Ha en fin dag, klem fra Marianne

Heges lille hobbyverden sa...

Fy søren for en LO, Hilde!!!! Nydelig med den fargede sløyfa di! Alltid velkomponert og delikat fra deg!

Nydelige bilder du har til salgs også! Hadde jeg hatt både veggplass og penger skulle jeg kjøpt begge to, men mangler faktisk begge ovenstående....

Ses på torsdag!

Klem Hege

Pink lady sa...

En nyyydelig LO og flott layout!
Her var det mye lækkert!
Nydelige bilder du lager også:-)

Ha en fin uke!
Klem Laila.

papirdilla sa...

Denne var råfin, Hilde! Helt herlig. Og bildene var jo superlekre.

Klem:)

trudet sa...

ååå så fin lo:) og de bildene var jo super fine.... hvor mye tar du for noe sånn??? :)

Heidi sa...

Så lekker LO Hilde!
Nydelig bilde:) Og så delikat og flott pyntet.
Og bildene du har laget er så lekre også!
Ha en flott kveld, klem:)

Mette sa...

Bildene dine er rååålekre Hilde! Kunne tenke meg et slikt bilde;)

LO er vakker med mange flotte detaljer som bare du tryller fram! Koselig bilde av 2 generasjoner, et minne for livet for lille Enora:)

Klem Mette

RitaK sa...

Kjempekoslig bilde av Erona og oldemor, og nydelig LO av dem. Et koslig minne :-) Og veggbildene dine var rålekre!