søndag, november 14, 2010



Holder på med litt juleforberedelser om dagen, i form av noen julekort kurs i butikken.
I morgen skal jeg ha julekort kurs, og jeg har testet ut litt forskjellig før kurset.
Her er et av kortene som ble til, det er ikke dette kortet vi skal lage, men det vil være med de samme stemplene.
Elsker disse stemplene fra fra Stempelglede, og syns det er superstas at vi har fått de i butikken vår på Gjøvik.








Nå er jeg snart klar for ukas siste treningsøkt, etter det blir det kos på hobbyrommet en liten stund før vi skal på farsdags middag hos mine foreldre.

Byggeprosjekt oppdatteringer: Har ikke orket å ta noen bilder av rotet her, men taket i stua er nå snart ferdig lagt, det gjenstår bare over spisestua og utover i gangen. Så det er framgang!!

9 kommentarer:

Knerten sa...

Rålekkert kort :-) Liker så godt fargene og oppsettet ditt her. Ha en fin søndag !

Heges lille hobbyverden sa...

Fytterakker'n så stilig kort, Hilde!!! De stemplene fra Stempelglede er virkelig nydelige- og når du får satt dem på kortene dine blir det jo bare vakkert!!!!

Heldige kursdeltakere i morra- er helt sikker på at det kortet dere skal lage er MINST like flott som dette!!!

Klem Hege

papirdilla sa...

Dette var bare rååååfint, Hilde! Er dødsmisunnelig på de som skal på kurs hos deg;)

Klem:)

Mette`scrap sa...

Detta vart berre lekkert,skulle gjerne vært på kurs hos deg igjen jeg.Klem Mette

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelig oppsett og så flotte detaljer:)
Flott stempel også.
Skulle gjerne vært på kurs hos deg Hilde.
Ha en fin søndag, klem:)

RitaK sa...

Kjempefint kort Hilde, og enda finere IRL :-) Lykke til med kurs i morgen. Jeg driver og kutter til kurset mitt på tirsdag...

Marianne sa...

Guri som jeg gleder meg til kurset etter å ha sett dette!
Ha en fin uke :-D

Pink lady sa...

Lekkert julekort!!! Nydelige farger og veldig søtt/flott stempel:-)
Lykke til med morgendagens kurs! Blir sikkert et strålende og inspirerende kurs for alle deltakerne:-)

Klem Laila.

Heidi sa...

Nyydelig!!!!!