torsdag, november 04, 2010

Har laget et kort på bestilling fra min søster Kari, så får vi håpe både hun og mottageren blir fornøyd.
Stemplet er fra Magnolia, arkene fra TPC,Grandma's Attic. Kakeserviett, div blomser, blonder. Tekst stempel fra Kort og Godt.Motivet er fargelagt med Promarkers. De små papirblomstene er stanset ut med Liten Retro flower punch.







I morgen skal jeg vise dere et kort til...litt morsomt, for MetteB, MonaV og jeg har denne uka sittet ved hver vår pult og laget nesten like kort.... med samme bilde, og samme farger... helt uavhengig av hverandre.

9 kommentarer:

Heidi sa...

Et nydelig kort Hilde!
Lekkert pyntet og flotte farger:)
Blir nok en fornøyd mottager av dette ja.
Ha en fin kveld, klem:)

Berit sa...

Nydelig!!!!
så flotte farger!

Så blir ikke søster'n og mottager glad for dette - vet jeg ikke hva!

Go' helg!

Klem

MonaV sa...

Nydelig kort Hilde.
Jeg likte veldig godt fargene.

Ha en fin fridag i morgen!
Klem

papirdilla sa...

Rett og slett helt nydelig, Hilde! Nå har jeg gått og kikka på bloggen i hele dag og venta på at du skulle legge det ut:) Og det var verdt å vente på!! Nydelig stempel, forresten. Flotte farger på de arkene. Ble veldig inspirert til å bruke noe annet enn rosa og blått, jeg også.

Klem:)

Heges lille hobbyverden sa...

Oj, dette var virkelig nydelig, Hilde! Utrolig flotte farger du har brukt!
Gleder meg til å se neste prosjekt! Hørtes spennende ut med nesten 3 like kort!

Kos deg på fridagen din i morra!

Klem Hege

Scrappelise sa...

Nydelig kort i varme, herlige farger! Jegliker også alle småblomstene du har brukt her!

Ellen sa...

Nydelig kort, som både bestiller og mottaker helt sikkert vil bli fornøyd med! Vakre varme farger og flott fargelagt Tilda:).
Ellen:)

Mette sa...

Skulle ikke dette nydelige og forseggjorte kortet falle i smak så vet ikke jeg, da kan det sendes til meg..fnis..ikke for det jeg har et flott kort som pryder pulten min som er designet av en viss stempelgal dame!!!

Det blir julepost stempel på deg, hun skulle sende meg nytt så kunne jeg beholde det jeg hadde fått!

Ha en fin fridag og kos deg:)

Klem Mette

Pink lady sa...

Utrolig nyyydelig easel-kort!!
Lekre farger og flott pyntet!!
Må bare bli en fornøyd søster og mottaker:-)

Ønsker deg en fin og kreativ uke!!
Klem Laila.