søndag, november 21, 2010

Huset står på hodet og et kurskort!

For å ta det siste først, her er et kurskort som ble laget på kurset jeg hadde på mandag denne uka.
Et vintage julekort.
Ark fra Kort og Godt, stempler fra Stempelglede. Samt div puncher og perler.






Så over til vårt kaos!
Vi håper å bli ferdig med vegger og tak før jul, mens gulv og trapp nok desverre må vente til etterpå.
Stempelgalmannen har en jobbreise han må gjennomføre nå før jul og da blir det dessverre litt forsinkelser.
Selv om det nå ser helt forferdelig ut her, er det jo håp om bedring,
På bilde nr 2 kan du jo se at det blir forandring i hverfall.

Ellers kunne jeg tenke meg litt hjelp fra  dere flinke damer...
Gardiner.... snuser litt på lift gardiner... i "landstil" noen som har tips til hvor jeg kan få tak i det???
Er helt blank jeg, har ikke sett på gardiner på årevis egentlig!!
Gi meg gjerne en link hvis dere vet om noe fint!

Dagene framover går fullstendig med til forberedelser til messe.
Vi har blitt invitert til å delta på Julemesse i Fjellhallen, og har selvfølgelig takket ja til det!
Det er en fin anledning til oss for å få litt god reklame for butikken!
Så hvis du skal på julemessa, må du titte innom vår stand!
Holder på med å lage endel utstillings modeller til messa, som jeg kasnkje kan vise dere om et par dager.


8 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Ikke kaos dette, Hilde! KAOSKONTROLL har du jo i bøttevis!!! Jula kjæm og går lell... Bryr seg ittno' om du har trapp eller ikke den!

Kortet ditt er jo helt NYYYYDELIG!!!!!!!! Jeg sniktitta på det på onsdagskvelden og kan bare si at det er enda finere IRL!!!

Julemessa har jeg ikke vært på på årevis, men vurderer å ta meg en tur nå- i ren desperasjon etter litt julefølelse. Har ikke snev av det engang, og med en skikkelig scrappetørke attåt er det dårlig stelt om dagen...

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem Hege (som ikke har peiling på gardiner...)

Kort-amatør:) sa...

Nydelig vintage kort! Så flotte snøkrystaller og søtt motiv:)
Lykke til med Julemessa og opp-pussinga!
Go klem

Pink lady sa...

Et nyyydelig kort du har laget!!
Lykke til med videre oppussing:-) og kos dere på julemessa!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

mette wad sa...

Virkelig smukt julekort, dejlig varm farve og kan li du har holdt det i samme farver.
Ja kaos ser det da ud til,men det skal være skidt før det bliver godt:-)

Marianne sa...

Kortet ditt ble bare sååååå lekkert. Jeg var på kurs og skulle lage maken, men neida det ble ikke slik.
Ha en fin uke og ta det med ro etter alt kaoset blir det mye, mye bedre.
Klem :-D

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert kort - nydelige, stemplene fra Stempelglede! :) Ha ei god, ny uke!

Ellen sa...

Et utrolig nydelig kort! Motivet fra Stempelglede er en av dem man aldri går lei, og er alltid like flott som hovedmotiv:) Du har brukt kjempeflotte farger sammen..elsker brunt og blått:)
Ang. lifgardiner, så har jeg noen jeg bestilte på nett.fra...hmm..:)) Kan sjekke det opp for deg om du vi`? De er linfargede, men med noe bomull i. Kostet ca 500 pr vindu, og det er rimelig:)
Ha en flottanes dag, og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne kommet meg til messa dere skal på, men..sukk, det er littt langt!!:(.
Klem, Ellen

Lene sa...

Så lekkert kort Hilde! jeg har ikke begynt på mine julekort enda...begynner å stresse litt med det jeg.
Kaos i huset kjenner jeg litt for godt til, så derfor blir jeg litt glad når jeg ser det er flere som har det slik...;)
Men som sagt før - det ordner seg alltid for snille jenter - og vi er vel det begge to ??

Ha en flott helg videre!