lørdag, november 06, 2010

Noen ganger får jeg litt rare ideer og må teste ut noe som jeg ikke har sett andre steder.
Syns det er gøy å lage julekort av og med stempler som slett ikke er beregnet til jul.
Som sagt så gjort.....
Beklager fargene på bildene, jeg har tatt de om og om igjen.. Var vanskelig å få gjengitt de lyse fargene gitt.

Har stemplet motivet med Pumice Stone, Motivet har fått en "dasj" med
Glitterlim. Har brukt et ark fra Magnolia, og hvit bazzill. MS Doily Lace punch og MS snøfnugg punch., Juletekster fra Kort og Godt.
Alle kanter er svertet med samme pute som jeg har stemplet motivet med.





Ellers har vi snakket mye om Steampunk de siste dagene,Mette som har satt meg på den "dillen"
Vi får vel se da om jeg tester det ut etterhvert... Gleder meg hvertfall til å se hva Mette har pønsket ut!
Skal nok surfe litt mer rundt og hente litt inspirasjon.
Har jo masse Tim Holtz stasj her hjemme så jeg har vel litt å starte med tenker jeg.

Da er det helg for meg også, etter en travel lørdag på jobb!
Nå skal ettermiddagen og kvelden nytes i sofa kroken.

........................og ja, jeg har fått ny verandadør i dag!!! og den passet perfekt!!

11 kommentarer:

Heges lille hobbyverden sa...

Herremin for et NYDELIG kort, Hilde!!! Delikat og lekkert! Perfekte farger i skjønn harmoni1 Nå har jeg ikke flere superlativer igjen er jeg redd (fnis)

Har også vært inne og tittet på steampunk-stilen. Får se om jeg ikke gjør ett eller annet forsøk nå som farsdagen nærmer seg - eller kanskje ikke?? Hmmm, ser vanskelig ut synes jeg!

Håper helga di blir rolig og fin- med ny verandadør!!!!!

God helg- klem Hege :-)

Pauline sa...

Julestempel er tydeligvis ikke noe "must" for å få til et fantastisk flott julekort!!
Kjempelekkert, og til stor inspirasjon nå når jeg også har satt meg ned for å prøve å få litt fart på julekortproduksjonen..
Ha en rktig god og kreativ helg! :-)

Hanna sa...

Så OTROLIGT VACKERT, Hilde!
Så harmoniska färger, och så många underbara detaljer som är en sann fröjd för ögat att titta på.
Älskar den frostiga, härliga vinterkänslan du fångat i kortet, tack för all inspiration! :o)

kram från Hanna

Scrappelise sa...

Superlekkert kort, vil tro det enda bedre IRL mtp fargene som du sier. Det er flott som det er nå. Og julestemning er det i lange baner, du er virkelig kortdronninga som Mona sa! Ha ei riktig god helg!

Heidi sa...

Nydelig kort Hilde!!!!Steampunk virker spennende, må nok teste ut dette. :))
Men du...linken til Mette frer til dette produktet i nettbutikken din:
Distress Pute Pumice Stone

Ha en flott helg :))

Mette sa...

Dette var både delikat og nydelig Hilde! Dette rose stempelt gjorde seg virkelig som julestempel! Moro at du finner på noe nytt, det er jo både til glede og inspirasjon for oss andre!

Godt å høre at døra passet hvis ikke hadde det blitt en kald kveld i sofakroken..fnis..

Selv har jeg tilbragt kvelden på sykehuset sammen med "sjuklingen" min, heldigvis er han på bedringens vei, og fortsetter det slik er han forhåpentligvis hjemme igjen i morgen.

I mellom sykebesøk har jeg rotet rundt i hus og uthus etter steampunk effekter...litt fangst ble...så nå begynner det å bli litt av hvert!

Ha en fortsatt fin kveld hvis ikke ole lukkøyet har kommet på besøk!

Klem Mette

papirdilla sa...

Fy søren, så lekkert!!! Nydelige farger, selv om du ikke ble fornøyd med bildene. Har veldig sans for julekort med stempler som egentlig er tenkt til noe annet. Stor inspirasjon for meg som ikke har tenkt å kjøpe meg noe særlig julenytt i år:)

Klem:)

Kaia sa...

Det ble rålekkert...
Steampunk, ja det ser veldig stilig ut, men vi får se..
Ha en super søndag, med ny verandadør...
Klem fra Kaia

Vibeke sa...

Dette var bare helt utrolig NYDELIG!! Digger det :)

Håper du får en fin uke, Hilde:)

Marianne sa...

Helt enigmed Hege. Det er bare helt nydelig og delikat.
ha en fin uke. :-D

mettepip sa...

Dette var utrolig nydelig! Så delikat og samstemt i fargee. Kjempefint og litt utradisjonelt julekort!
Ha en fin uke - og det er nok kjekt med verandadør nå i dette været;)

Mette