søndag, november 28, 2010


Julemesse, julekort og framskritt i heimen!

Denne uka har gått med til forberedelser til julemesse i Fjellhallen på Gjøvik.
og i helga har vi kost oss på messe.
Det har vært veldig koselig og har gitt oss masse julestemning.
Har gjort noen funn der, som jeg skal vise dere senere.

Så kommer det noen bilder av det siste kortet jeg har laget.
Et posekort igjen, med ark fra Maja Design, stempel fra Magnolia

Har fargelagt med Promarkers




 Så kan jeg vise dere at det har skjedd litt i stua denne uka, den ene delen begynner å bli ferdig og jeg har hengt opp litt gardiner, og pyntet litt igjen.... Det har blitt noen nye "roll up" gardiner og jeg er super fornøyd.


Så var det messe , og her kommer et bilde derfra, Har lånt bildet av Rita ettersom jeg ikke har tatt noen selv.
Krukkene på bildet har jeg pyntet med bilder fra Klippearkene mine og litt blonder. "pikekyssene" i krukkene har jeg fått av min supersnille søster.

10 kommentarer:

Lene S sa...

Nydelig kort, og så fine gardiner! Hørtes koselig ut med messe :))

Marianne sa...

Det er ingen tvil om at du får til den litt strammere stilen og, kjempefint kort. Den stua ser ut til å bli kjempelekker :-D

papirdilla sa...

Helt nydelig kort, Hilde! Det stemplet er skikkelig fint. Og posekort er jo helt midt i blinken:) Skjønner ikke åssen jeg skulle fått lagd noe uten papirposer;) Må bare få takke for den lure ideen.
Så fine gardiner du har fått. Ser ut til at det blir skikkelig fint på stua di.
Ha ei god uke:)
Klem

Annette K sa...

Messe høres morsomt ut! Synd det er så langt unna. Nydelig arbeid og jeg likte godt gardinene.

Carrin sa...

Plutselig gikk det et lys opp for meg her. De gardinene skal RULLES opp, ikkje "dyttes" opp, som jeg da så logisk gjorde uten videre vellykka resultat.

Og nå slår det meg at jeg ikke aner hva mer du skrev om eller la ut i bloggen din...flau...men kjenner jeg deg rett er det lekkert som alltid!

Ha ei fin adventstid :)

Heges lille hobbyverden sa...

De gardinene var dr.tlekre, Hilde!!! Kortet har jeg jo allerede sett og kommentert- er ikke mindre imponert over det nå! Fargeleggingen din er knallfin- skulle ønske jeg hadde giddet også...
så bra at dere hadde det fint på messa- selv kom jeg aldri så langt! Det er travelt å ha fri skjønner du...

Vi ses en dag!

Klem Hege

tanja sa...

ooo what sweet little thing i SO HERE bbbbyy tanja

Pink lady sa...

Lekkert posekort, Hilde!!
Er bare så nydelig Tilda og herlige mønster ark!! Deilig å få hengt opp gardiner etter oppussing også:-) Koselig ble det!

Ha en fin adventstid! Klem Laila.

Mette sa...

Knallfint kort, har jo sett det og enda finere irl!!

Kjempekoselig messe helg:)))

Gardinene var nyyydelige....lurer på om jeg også må ta meg en tur på CC;).

Har vasket og pusset mine loppisfunn nå på morgenkvisten og jeg er kjempefornøyd med fangsten, spesielt avarten av alfa romeo:)))

Klem Mette

Sylvia sa...

oh Hilde, this is another gorgeous card creation! LOVE it to pieces.. so much wonderful detail and the colouring is great as always!
{hugs} Sylvia