fredag, november 05, 2010



MonaV , Mette og undertegnede!!
Det er vel ingen hemmelighet at vi ofte henter inspiriasjon fra hverandre vi 3..
Hvertfall er det ofte jeg ser på hva de lager og henter inspirasjon fra dem.
Denne uka har vi omtrent på samme tid laget nesten like kort, uten at vi har visst om det.
Og det syns jeg er litt gøy.
Jeg har tatt meg den frihet å låne Mette og Mona sine kort, håper det er ok?!

Først ser dere mitt kort
 Mette sitt kort
 og tilslutt Mona sitt.
Vi har alle brukt et bilde fra HappyHobby sitt Vintage Jul klippeark.

Her i huset står det meste på hue for tiden, faktisk er det kun på scrapperommet det er i orden og koselig.
I morgen skal vi etter mye om og men og klabb og babb bytte verandadør, og 2 vinduer i stua.
Vi trenger ikke å snakke om den innerste delen av den gamle døra, som ligger i tusen knas på verandaen vår... ei heller om den døra jeg og svigerfar bar ut døra her i formiddag.... i håp om å få byttet den i en dør i riktig størrelse.... det er vel heller ikke "nevnbart" at det ikke er første gangen vi bytter den bestilte døra....
*hysj* hysj*
Men i morgen skal det hvertfall forhåpentligvis skje noe.
Denne uka er det revet et par vegger, en garderobeplass og et skap, så etterhvert vil den nye stua vår forme seg til.
Gleder meg til alt er ferdig og jeg kan få litt orden her. det er gøy å pusse opp, men litt bustete når det står på som verst!

Go hælj!

9 kommentarer:

MonaV sa...

Så moro!!!

Kaia sa...

For noen flotte kort
Klem fra Kaia

Heidi sa...

Nydelig kort du har laget.
Og de andre kortene er nydelige også:)
God helg, klem:)

Scrappelise sa...

Så morsomt dette var, dere er slett ikke ulike nei! Og kortene er kjempelekre! :-))

Kristin sa...

Hihi, så morsomt! :D
Nydelige var de nå alle tre uansett! :)

mnm sa...

Kortene var kjempefine:)

Heges lille hobbyverden sa...

Så artig å se alle kortene! De var jammen så godt som helt like!!

Lykke til med all jobbinga og oppussinga- det blir helt sikkert helt supert!!!!

Go' hælj!

Hege :-)

Knerten sa...

Morsomt; også såå likt, da :-)
Ordentlig lekre alle tre kortene.
Ha en god helg, så håper jeg dere kommer i mål med riktig dører.

Mette sa...

Ja se her ja, dette var jo morsomt Hilde!!Alle vi tre henter vel inspirasjon av hverandre og da blir det en del likheter, moro det da synes jeg:)

Opppussing innebærer ikke bare mye jobb, men også en del frustrasjoner av ymse slag...min erfaring er ikke at alt går på skinner...av og til er skinnene helt bort vekk! Men det går seg til og det blir bra til slutt:)

Klem Mette