søndag, november 14, 2010

"My kind of steampunk"
Ja, så har jeg testet det ut!!
Vet ikke om det kan kalles steampunk egentlig jeg, for jeg har ikke satt meg inn i alle detaljer, men jeg har hvertfall prøvd.....
Laget et farsdagskort til min far i dag. Med Gutt/mann klippearket som jeg har designet for HappyHobby.
Har brukt flere av bildene/labelsene på arket.  Hoved bildet er av min farfar, og syns jo det passet fint til min fars "farsdagskort".
Ellers har jeg brukt div Tim Holtz pynt, sikkerhetsnåler, stoppskiver, bølgepapp, melkeflaske korker, frimerker, kaffetags. Har farget mye av metallet med alkoblekk, ellers har jeg malt med dabber og glimmermist.
Kortet er laget av en papirpose.
Deltar på THat Just so cute med dette kortet.







19 kommentarer:

Heidi sa...

Kanon Hilde!!!! Dette er i allefall "steampunk" slik jeg oppfatter det...og denne stilen behersker du jammen med glans også!!!!

MonaV sa...

Steampunk eller ikke.....dette var iallefall knalltøft!!!

Heges lille hobbyverden sa...

Drit-tøft, Hilde!!! Er det noe du ikke får til tro??? Begynner å tvile- for uansett hva slags stil du prøver blir det bare rålekkert!!!

Klem Hege (legger igjen en liten konvolutt til deg i butikken i morgen..)

unni's scrappeboble sa...

Herlighet, dette var no heilt rått, kjempestilig, du e no berre steike go. Har ikkje vore her før men det blir ikkje siste gangen nei :)

Torill sa...

Så knall-lekkert!!!
Dette var steampunken sin det!! NYDELIG!!
klems

Mette`scrap sa...

Knall lekkert kort.Morsomt med steampunkt stilen,må nok prøve den jeg også.Men først er det julekort.Klem Mette

Ellen sa...

Heelt utrooolig dri...stilig, tøft, lekkert, detaljrikt, maskulint..osv!!:) Veldig flott herrekort Hilde, men detta kan du ..veit jeg:)). Tenker det satt en fornøyd og stolt far som fikk dette kortet av den dyktige dattera si!:)
Ha en forts. flott mandag.
Klem, Ellen

Ps..Storkosær mæg med Pionarka /sandefjor'sk;D)De er bare så vakre og nostaligske:)

papirdilla sa...

Knalltøft!! Du får til alt, Hilde! Er også litt i tvil om hva steampunk egentlig er. Men, jeg tror du har truffet blink!!

Klem:)

Marianne sa...

Dette er kjempetøfft!!!!
Ha en fin uke :-D

Heidi sa...

Kjempetøft!
Stilige detaljer:) Ser spennende ut dette.
Ha en fin dag, klem:)

pia iris sa...

kjempetøft kort, og spesielt med at det er et personlig bilde og ikke et du har funnet på internett.
likte kortet ditt kjempebra med alle sine herlige detaljer.
takk for at du deltar.
ha en flott dag. klem pia

mette wad sa...

Wow hvor er det flot, så gennemført, og er vild med alle detaljerne du har på...

Vibekke`s Scrappbooking Art sa...

kJEMPE FLOTT KORT...OG MYE KOMPLIMENTER TIL DIN BLOGG..HAR LAGT MEG SOM FØLGER:)

Asil sa...

Kanon!! Og så stilig at du har brukt et "eget" bilde - det blir det personlig og ekstra spesielt av. Elsker denne nye stilen - den er definitivt en stil vi kommer til å se masse av framover - og du mestrer jo den så det holder!!!

Takk for at du deltar! :)

Tone K. sa...

Åhh....det er så tøft !!!
Jeg digger din form for steampunk !! :o)

Ha en fortsatt fin uke. :o)

Mette sa...

Dette var knalltøft!!! Behersker dette som bare det du( var heller ikke i tvil om det..)

Ha en fin dag:)

Klem Mette

~Isabell~ sa...

virkelig et gjennomført steampunk kort, digger all svertingen og de manndige detaljene

takk for ditt bidrag=)

Gunn-Elin sa...

OMG!!! Kan ikke si annet en at jeg bare må signere alle over meg. Dette ble bare sååååå stilig!! WOW!!! Kunne sikkert ramset opp alt jeg liker ved det, men da er det like greit å heller bare innrømme at jeg digger alt ved det.
Tusen takk for ditt superkule bidrag.
Klem Gunn-Elin :)

Anja's KortKreasjoner sa...

Så stilig Steampunk-kort. Fantastiske detaljer og perfekt pyntet. Tusen takk for at du deltar hos oss i TJSC.
Klem, Anja