onsdag, desember 29, 2010

Bryllupskort
Fikk bestilling på et bryllupskort til nyttårsaften, så dette ble til for et par dager siden.
Er ikke så veldig kreativ nå i julen, så jeg har brukt litt inspirasjon fra et julekort jeg laget i år.
Stemplene jeg har brukt her er fra Vintage Garden fra Stempelglede
Motivet er stemplet med Pumice Stone distress pute og embosset med klar embossing.

Ser nå at det er vanskelig å gjengi fargene helt riktig.... emn kortet er levert og bildene tatt, så da ble det bare slik.

Har stemplet litt på konvolutten i tillegg for å få en helhet.
Teksten er fra ei plate fra Fiskars.
Arkene kaommer fra Maja Design.






7 kommentarer:

Knerten sa...

Uansett gjengivelse, kortet ser aldeles nydelig ut, Hilde ! Så delikat og flott.
Alle dine top 10-20 nedenfor, her er det jammen mye flott. Endel har jeg jo sett før, men artig å se igjen :-) Et par herlige stempeltrykk innimellom også :-)
Ha et kreativt 2011, Hilde.
Klem
Turid

jannes hobbykrok sa...

Så lekkert! Helt perfekt bryllypskort,i herlig fargeskala!
Klem,Janne

MonaV sa...

Nydelig og delikat bryllupskort Hilde.

Hege sa...

Delikat, rent og lekkert!!! Det skulle vel beskrive det tror jeg? Perfekt til bryllup!!!

Ha en flott nyttårsfeiring, Hilde! Og dumme meg glemte å si takk for kaffen i går...

Klem Hege

Cathrine sa...

nydelig kort! og skal si de topp 20 kreasjonene dine, de var lekre!

Vibeke sa...

NYDELIG!! Digger det!!:)

Håper du får et supert nytt scrappeår:)

Kort-amatør:) sa...

Nydelig kort -og motivet ble så flott!
Ønsker deg en fin Nyttårsfeiring:)
Go klem fra mæ