torsdag, desember 23, 2010

Da har roen senket seg og vi er klare for en deilig julefeiring.
Nå gjenstår det bare å levere noen gaver ogå pynte juletreet i ettermiddag.

Julen vår i år blir en "lightutgave" når det gjelder pynting, dette fordi vi holder på å pusse opp. Vi er ferdige med vegger og tak, men det gjenstår endel enda som skal få stå etter jul.
Men jeg har tatt frem noen av de fineste juletingene mine, og da blir det jul i heimen!
Vi gleder oss til selskap hos min søster i ettermiddag, og i morgen feirer vi juleaften
hos mine forreldre.

Viser dere under her litt av vårt julehus.


 Så et bilde av husets "søte små" som nok har blitt voksne siden sist.... eller.... har de vært det en stund....
hvor blir tiden av....................

God Jul til alle dere fra alle oss!!

7 kommentarer:

Camilla sa...

God jul til deg Hilde!:)) Mange koselige bilder og to flotte gutter;)
Stor juleklem fra Camilla

Mette sa...

Såååå koselig du har pyntet til jul!Nå ble det plutselig kjedelig hos meg...he he!

Morsomt bilde av gutta dine;)

God Jul til deg og dine Hilde og kos deg masse:)

Juleklem fra Mette

Marianne sa...

Her ser det da riktig lekkert ut, mye pent og godt.
Ha en riktig god jul.

Hege sa...

Lekker, men kan vel ikke vente annet hos deg!? Herlig bilde av gutta dine!!!

Kos deg med noen velfortjente fridager!

Klem Hege

MonaV sa...

Alt ser himmelsk ut Hilde...riktig så lekkert!!!
Og verdens herligste bilde:):)

Stor juleklem fra meg.

Hege sa...

Bare meg igjen, Hilde...

Jeg må bare innom og takke deg for alle gode ord- både på bloggen min og når vi møtes i butikken! Alle disse gode tankene og ordene gleder meg så mye at du aner ikke! Jeg blir virkelig rørt til tårer...

Kos deg MASSE i juledagene! Det er virkelig velfortjent!

Juleklem fra Hege

nergele's puslerier sa...

Tusen takk for hyggelig julehilsen og selvfølgelig får du en juleklem tilbake ...

Kos dere sammen i høytiden og nyt roen og julens gleder.

Hilsen fra Hilde Johanne