søndag, desember 19, 2010

Deltar på denne ukens palett hos The Color Room
Lenge siden jeg har scrappet, så dette var gøy!!
Bildet er av Erona, og jeg har brukt ark fra Maja Design, div blomster fra Prima og Kort og Godt.Bånd fra Tim Holtz, "frimerker" fra Pion Design, Punchet ut bittsmå retroblomster. og den lille jenta i høyre hjørne på bildet er en figur jeg har klippet ut fra noen labels fra Prima.
Den lille engelen i blomsterhaugen er kjøpt på Nille.







Takk for at du tar turen innom meg stadig vekk og takk for alle flotte kommentarer.

Jeg tar nå fatt på de siste arbeidsdagene før jul. Familien er fulltallig og vi skal bare kose oss de nærmeste dagene. Ikke noe "kjas og mas" bare førjulskos!!!

8 kommentarer:

MonaV sa...

Kjempesøt!
Må nesten le litt...sitter her og scrapper jeg også, veldig lenge siden jeg scrappet også. Pussig, tror nesten det er litt sånn tankeoverføring her jeg hihi.
Kanskje vi virkelig er i siget igjen Hilde. Det hadde vært fint.

~Isabell~ sa...

ahh, denne var virkelig gjennomført, aldeles nydelig

Hege sa...

Gjennomført og nydelig, Hilde!!! Engelen oppi "blomsterhaugen" var prikken over i'en!

Håper du får noen fine førjulsdager!!!

Klem Hege

Marianne sa...

Åhhh så hææærlig!kjempefint og så søt en liten baby da.
Ha en fin førjulsuke :-D

Kaia sa...

For en lekker LO..
Nydelig oppsett og kjempeflott pyntet.
Ha ei super jul.
Klem fra Kaia

papirdilla sa...

Helt nydelig, Hilde. Herlig med blomstene og alle de små detaljene. Og så kjempesøtt bilde, da:)

Klem:)

Scrappelise sa...

Å sukk.. denne er helt supernydelig! Nydelig bilde og så fint som du har gjort alt er det en innertier her!

Mette sa...

Så nydelig LO med lille Erona!! Alle blomstene dine er bare helt perfekt i mine øyne, rett og slett nydelig!

Klem Mette