lørdag, desember 25, 2010


Et par ting jeg ga bort til jul!
Anders, Veronica og Erona har fått noen scrappesider av meg til jul, har vist dere noen tidligere også, og her er en til som jeg laget for 1 mnd tid siden.

 Hjertet har jeg laget av ståltråd og perler. og blonde blomster er også selvlaget. Mange har lagt ut oppskrift på disse, men jeg må si at jeg er av den late typen og skjelden bruker slike oppskrifter. jeg bruker helller enklere metoder..... og her er blomsten formet og stiftet sammen med stiftemaskin.  Enkelt og greit.

 Så en kalender jeg laget for en god stund siden, etter inspirasjon fra Mette.
Kalenderen var en gave til min søster, så jeg kunne ikke vise den før nå.
Har brukt en heklebrikke i bunnen som min søster selv har heklet til min mormor for lenge siden.







4 kommentarer:

Marianne sa...

Heldige mottakere, flotte gaver. Blomsten er bare lekker.
Ha en fortsatt GOD JUL, juleklem fra Marianne H

Trine sa...

Utrolig lekker kalender og LO!!! Flotte julegaver! Likte veldig godt ståltrådhjertet ditt og den søte blondeblomsten. Fortsatt god jul til deg og dine!

Hege sa...

Det ståltrådhjertet og blomsten var lekre, du!!! Dine LO'er har bestandig en spennende touch Hilde! Du er en racer...

Kalenderen din er det nok mange som har liftet Mette på. Meg inklusive...

Nyt juledagene fortsatt!
Klem Hege

papirdilla sa...

Hei, hei!
En riktig god jul til deg, Hilde! (Bedre sent enn aldri, ikke sant..!) Håper du koser deg og at du fikk akkurat det du ønsket deg i går:)
Som vanlig er det lekkert det du viser fram. Synes det høres ut som til og med jeg kan greie å få til en slik blondeblomst. Fikk i alle fall veldig lyst til å prøve.

Ha fortsatt gode juledager! Ikke helt umulig at jeg stikker innom butikken en dag:)

Stor juleklem:)