mandag, desember 06, 2010

Heldige meg, jeg har fått et stempel av Hege!!!
Et stempel fra LOTV.
Et supernydelig et, og nå har jeg da omsider fått laget et kort, av et motiv jeg fargela for lenge siden!
Beklager Hege at jeg er så treig!!
Ble veldig glad for dette stempelet!!
og ikke nok med det så har jeg fått enda et av henne, men dette har jeg ikke rukket å teste ut enda.
Motivet er fargelagt med Promarkers, Arkene er fra MajaDesign, "frimerkene" er fra Pion,
div tekststempler fra Timholtz og Stempelglede.
Puncher fra MS, og en grein fra Prima.

Tusen takk igjen Hege!!
Stor klem til deg!






5 kommentarer:

Hege sa...

Hi, hi du kunne jo også lagt til da at jeg er så vanvittig sløv at jeg greier det kunststykket to (2!) ganger å bestille to av ett stempel!? Så når man kjenner stempelgale Hilde er det bare moro at du ville ha dem!

Kortet ditt er helt fantastisk! Fargeleggingen er helt perfekt!!!

Vi ses i morra- klem Hege

Kaia sa...

For ett lekkert kort du har laget.
Herlige farger (NYDELIG fargelagt motiv) og kjempeflott oppsett..
Klem fra Kaia

Mette`scrap sa...

Kjempefint kort Hilde som alltid.
Ses i kveld. Klem Mette

Ellen sa...

Nydelig og lekkert vintage kort Hilde!:) du er blitt heelt råå på den fargelegginga asså!:)
Flotte farger på alt sammen, og arkene..ja de simpelteh er så herlig nostalgiske..at "I'm in love":)) ..
Motivet har jeg , og det tror jeg du kommer til å nruke mye..når bare den værste julestria gir seg..for her kom den som kvelden på kjærringa gitt!!:)
Ha en super dag, du søte..her er det 17 blå, så da regner jeg m noe mer enn gjennomsnitt's temp. oppe i dalane hos dere?:)
Scrapp'klem, Ellen

nergele's puslerier sa...

Heisann

Dette kortet var flott,og kos dere med tapas i kveld,kanskje jeg stikker innom for en kjapp kaffe..

(Nissen min er en manequing nisse..)