tirsdag, desember 07, 2010




Må vise dere et julekort i dag og jeg!
Med stempler fra den nye Vintage Christmas plata til Stempelglede.
Er blitt superglad i denne og den blir nok å se på flere julekort dette året!Er virkelig kommet i siget med julekort nå og storkoser meg med å lage de.
Lager jo ikke veldig mange julekort som jeg sender, så da kan jeg ta meg god tid med de og stasje og pynte akkurat som jeg liker!





Fortsatt fin uke til dere alle!

I kveld skal jeg på "Scrappejulebord" med deilig Tapas, skravling og scrapping i butikken! Gleder meg til det!

12 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekkert! Stempelglede sine stempler er vakre. Gunhild er dyktig! :) Liker så godt den snøkrystall-punchen jeg ser flere av dere bruker. Har lyst på den og må vel kikke litt rundt i nettbutikker ettr den snart.

Ha en fin dag videre!
Klem, Hege

Marianne sa...

Guri Malla så lekkert!!!
Gleder meg til i aften :-D

Hege sa...

Jøss så produktiv du er om dagen! Det må jeg si er imponerende (og det har IKKE noe med at jeg ikke lager noe som helst altså!)

Kortet ditt er virkelig en innertier! Stemplene fra Stempelglede er nydelige, og når du får satt det sammen på ekte "Hilde-vis" må det bare bli bra!

Ses om halvannen time!!

Klem Hege

Mette`scrap sa...

Jeg har allerede sagt det men sier det igjen detta var nydelig.Sees i kveld.Klem.

Pink lady sa...

Wow, så lekkert kort!!
Nydelig pyntet og lekre farger!!
Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

Kaia sa...

WOW, dette var lekkert.
Tror disse stemplene må på ønskelista mi.. de og...
Nydelige farger, og lekkert oppsett.
Klem fra Kaia

Cathrines-creative sa...

Lekkert

Gro sa...

For et fantastisk vakkert kort!
Og de stemplene er jo helt nydelige....

Ha en fin kveld!

Klem ,Gro

Torill sa...

Så lekkert!!!
Digger lilla julekort, og dette var bare helt magisk!!

papirdilla sa...

Dette var rett og slett helt nydelig, Hilde!

Klem:)

Heidi sa...

Åh så nydelig!
Lekre farger og design:) Så masse flotte detaljer.
Ha en fin dag, klem:)

Trine sa...

Så utrolig lekkert og gjennomført julekort! Dr stemplene er så lekre! Ønsker deg ei flott førjulstid!