søndag, desember 05, 2010

Mitt "syndrom" til å lage julekort uten julestempler....
har slått til igjen.
Denne gangen uten et eneste et!!
Har brukt et Tilda stempel fra Magnolia som slettes ikke er "spesielt julete"
og div poststempel,det ene fra Tim Holtz og tekstbakgrunn fra Tim Holtz.
Arkene er fra Maja Design, blomstene fra Kort og Godt og snøfnuggpunch fra Martha Stewart.
Motivet er fargelagt med Promarkers
Teksten bak Tilda er stemplet med Pumice Stone Distress Ink og embosset med klar embossing.

Har jobbet i helga, men uten om det har jeg tilbragt mange mange timer på scrapperommet, og laget endel bestillingskort samt noen julegaver.






5 kommentarer:

HegeT sa...

Superlekkert...!!!...
Selv uten julestempel og julemotiv, ble det "julete" nok..

adventsklem
HegeT

Pink lady sa...

Et nydelig julekort!! Går helt fint uten julestempel:-) Med riktige farger, flott pyntet og god jul....helt perfekt!!
Ha en fin førjuls uke!
Klem Laila.

Heidi sa...

Nydelig julekort Hilde!
Ha en fin dag, klem:)

Hege sa...

Fy søren så fin fargelegging, Hilde!!! Jeg er mektig imponert!!!! Synes stempelet er fint til julekort, jeg!!

Gleder meg sykt til i morra! Vi ses!

Kald vinterklem fra Hege

Marianne sa...

Det er bare lekkert!
Ha en fin uke, ses i morgen :-D