søndag, desember 26, 2010

Top 10...som ble til Top 20...


Som tidligere år lager jeg i år en oppsumering av året.
Har hele tiden pleid å ha en top 10 av de tingene jeg har laget gjennom året.
.... men denne gangen blir det Top20.....
Har ikke helt greid å plukke ut denne gangen, så da blir det slik.

altså, her kommer 20 av de tingene jeg har vært mest fornøyd med det siste året.
Følg med nedover på siden hvis du gidder..hihi




















Ellers vil jeg takk for all inspirasjon jeg har fått i året som er gått og for alle snille kommentarer, hadde det ikke vært for alle flotte kommentarer hadde jeg ikke fortsatt å blogge.

Fortsatt god romjul til dere alle sammen!!

17 kommentarer:

MonaV sa...

Ja, du kunne sikkert valgt ut 30 og Hilde. Klart det er vanskelig å velge ut blant dine kunstverk. Her var iallefall alt et fryd for øyet, og mye av dette har jeg vært så heldig å kunne kikke på hver dag på jobb hihi.
DU ER FLINK DU HILDE!!

Skal prøve å få lagt ut mine topp 10 jeg også....en dag:)

Håper du koser deg i jula. Og tuse, tusen takk for kjempefin julegave.

Marianne sa...

Forstår at du har vondt for å velge ut. Det er alt for mye fint i bloggen din. Kan du ikke bare lage et slideshow med alt så slipper du å velge. Samtidig går ikke vi glipp av noe.
Fortsatt GOD JUL :-D

Kristine sa...

Aldeles nydelige ting du har laget gjennom året, Hilde! Jeg la ut min Topp 10 liste på min blogg i dag også, så stikk gjerne innom en tur hvis du vil:)
God jul videre. Klem fra Kristine ;)

Vibeke sa...

Hei Hilde

For en samling med nydelige kunstverk!! Wow - så lekkert!! Liker så veldig godt den snella jeg:)

Takk for all inspirasjon. Håper du har en koselig jul:)

Fatima sa...

Allt du lager er flott! For meg kunne du godt ha hatt en topp 50 liste.

Ann Kristin sa...

Klart det er vanskelig og velge, du har jo så masse flott i bloggen din.

Ann Kristin

jorunns hobbyblogg sa...

Hei, så fantastisk mange fine ting!! utrolig flott, du er kjempeflink!! og takk for inspirasjon

Jorunn

Andrea sa...

So many wonderful creations - love all of it!
Big hug and have a great New year
Andrea-Emmi41

Pink lady sa...

Wow, så mye lekkert!! Nydelige LOèr og kort...vakkert pyntet alle som en:-)
Fortsatt god jul!!
Klem Laila.

papirdilla sa...

Disse var bare helt topp, Hilde!! Lista di kunne vært mye lengre og fortsatt ville alt vært like lekkert:)
Takk for all inspirasjon og at du deler!

Kanskje det kommer en favorittliste på bloggen min snart, også.

Klem:)

Hege sa...

Ikke noe problem å følge med på dine topp 20 veit du! Kunne fulgt deg herfra til evigheten jeg- det er da så mye flott å feste blikket på!!

Du er en sann inspirasjon, Hilde! Takk for at du er den du er!!!

Klem Hege

Mette sa...

Både kortene og LOene dine er et skue for øye, rett og slett nydelige kunstverk! Du har din unike og flotte måte å sette sammen kortene dine på, alle detaljer som du blander blir bestandig i skjønn harmoni. Du er en superflink Hilde og en stor inspirasjonskilde for meg , glad for jeg har blitt kjent med deg!

Juleklem fra Mette

Miaa sa...

Tack själv för all inspiration du gett!! Du gör underbart vackra alster som får min kreativitet att växa! TACK!
Vill önska dej en god fortsättning på julen och ett gott nytt år!

MVH Miaa

Kaia sa...

Ååå, der var det mye lekkert..
Fantastisk flotte LO'er, og kortene dine er jo bare fantastiske..
Ha ei flott romjul.
Klem fra Kaia

Heidi sa...

Må ha vært vanskelig å plukke ut blandt alt det nydelige du tryller frem Hilde!
Flotte ting du lager:)
Kos deg i romjula og et riktig Godt Nytt År til deg!
Klem:)

Charlotte Ravn sa...

Wow så mange fine ting du har lavet, jeg kan godt forstå du blev nødt til at vælge 20 i stedet for bare 10! Du er vældig dygtig!
Fortsat god jul og godt nytår til dig!

RitaK sa...

Oisann, du har jammen laget mye fint i året som har gått, og i tillegg blitt en racer på å fargelegge med Promarkers (litt misunnelig!). Du er så flink til å kombinere farger og detaljer, og få en spennende effekt på det du lager. Takk for inspirasjon og vennskap :-)