onsdag, desember 15, 2010

Vintage Christmas
Årets julefavoritt er nok denne stempelplata ja!
Har her laget et forhåldsvis enkelt og rent posekort med ark fra Maja Design, noen snøfnugg, og litt stempler!
Ikke allverden til kvalitet på bildene, men det ble tatt på kvelden før det for ut i verden.
Hvis dere ser godt på snøfnuggene er de lilla, med hvit Puffy Velvet. Kanskje ikke så enkelt å se?!


Så ønsker jeg dere en fortsatt fin førjulstid. Jeg skal arbeide en dag til, og så er det helg på meg!
Nyter helgene for tiden, med førjulskos og fyr på peisen, levende lys og sofakroken.

Og denne helgen blir det ekstra stas, for guttene mine "is coming home for Christmas" og vi blir atter fulltallige i den "stempelgalske" familie!! *gleder seg*
Simen har ikke vært hjemme siden oktober, og Terje kommer hjem etter 2 uker på jobb i USA.

Tralalala!!

2 kommentarer:

Hege sa...

Jovisst ser man det lilla i snøfnuggene dine, Hilde!!! Skjønner godt at du gleder deg til å få hjem "gutta dine".
Kos deg!!!

Klem Hege

Pink lady sa...

Nydelig lilla posekort!! Ble med mange fine Maja mønster ark på meg igår..Bikuben er fin sånn..har alt:-)
Ha en fin adventstid med familien!
Klem Laila.