torsdag, desember 02, 2010


Vintage Christmas fra Stempelglede!

8 kommentarer:

Kaia sa...

Fantastisk flott kort...
Nydelig vintage..
Klem fra Kaia.

PS.
Skjerfet ditt var herlig....

Mette sa...

Nydelig stempel på et like nydelig kort!

Klem Mette

Pink lady sa...

Wow, så lekkert!! Nydelig vintage kort!!

Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

Mette`scrap sa...

Nyyydelig kort og med kjempe lekkert stempel trykk,gleder meg til å få de stemplene.

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Aldeles lekkert stempel:)
Ha en fin kveld, klem:)

Hege sa...

Kortet ditt er bare perfekt og nostalgisk, Hilde!!! Gleder meg til å bruke de nye stemplene mine jeg også, og fordi du er så snill og deler din kunnskap med oss andre, kan det jo hende at resultatet blir brukbart...

Tusen takk for hyggelig prat og gode råd i butikken i dag! Du er GULL VERDT!!!!!!!

Klem Hege

Marianne sa...

Så fint, hærlig motiv!
Har du de nye stemplene i butikken nå?? Kommer innom i morgen jeg :-D

papirdilla sa...

Nydelig kort, Hilde! Må si at jeg gleder meg til å prøve disse stemplene. Kanskje jeg også får lyst til å lage noen julekort når disse kom i hus:) Så langt har jeg i alle fall ikke fått laget noe særlig.
Tusen takk for verdens koseligste kommentar i bloggen min:) Det er ikke rent få ganger jeg har hentet ideer og inspirasjon fra deg heller, da!
Ha en fin kveld i kulda. Brrrrr...
Klem:)