torsdag, januar 06, 2011

En stor forfatter er "født"!!
*fnis*

Stempelgalsverden er blitt bok, og vi hadde lanseringsfest med Champagne og canapeer på mandag!
...........og hvilken bok!!!!!!
Tror den må få terningkast *6*

Fra spøk til alvor!
Stempelgalsverden er blitt bok, men kun i et eksemplar.
Jeg ble så fasinert av det Synnøve hadde gjort før jul, at jeg måtte gjøre det samme.
Det kostet litt, men syns det for ettertiden kan være verdt det!
Jeg har altså fått trykket bok av min blog og alle mine bloginnlegg.
I min første "utgivelse" har jeg alle mine innlegg fra starten i 2006 og t.o.m 2008.
-Neste utgivelse blir nok trykket snart den også, og den vil være fra 2009 og 2010.
Syns det var veldig spennende, og så gøy å få alle mine kreative krumspring på trykk!!
Kanskje det er flere som vil lage seg en bok??
Isåfall kan dere ta en titt her:




15 kommentarer:

mette wad sa...

Sikke en idé, og en skøn bog at have, det kan da vist blive til mange bøger:-)

Mette sa...

Oi jeg viste ikke at du var forfatter, synes du egentlig kunne ha invitert meg på champagne og canapeer..fnis...
Dette var helt genialt, moro å ha til senere:)
Vil nok bli flere som kommer med bok etterhvert!

Klem Mette

Pink lady sa...

Utrolig smart ide..og ble jo kjempefint!!
Blir nok mange som lifter denne:-)

Ha en fin torsdag! Klem Laila.

~Isabell~ sa...

så utrolig lurt, hvordan får man gjort dette da? og hva koster noe slikt?

Hege sa...

TØFT!!!! Du har jo noen blogginnlegg også, så det er klart dette er moro å ha!!!

Klem Hege

Marianne sa...

Så morro det er da, tenk en egen bok!
Kommer den for salg i butikken snart... blir det caqnapeer og champagne da?
ha en fin helg!

Gro sa...

Så utrolig stilig....!
En sånn fikk jeg lyst på og... ;-)
Men akkurat nå tror jeg alle pengene går med på å shoppe hobbystæsj på salg... hihi.
Men jeg mått jo inn å prøve da, for å se lissom.... ;-)

Ha en strålende kveld!

Klem, Gro

papirdilla sa...

Så gøy, Hilde! Hadde jeg visst at det var boklansering i nærheten, skulle jeg jammen kommet..hihi....;)

Klem:)

Filharmonica sa...

For en kjempekul idé! Absolutt ikke dumt å ha bloggen på papir, man skal vel ikke alltid stole på digitale medier... pooofff en dag kan blogger.com ha blitt slettet fra denne verden. Sikkert mange, inkl meg, som setter pris på å få høre om framgangsmåten :-)

Scrappelise sa...

Så moro, du fortalte om dette og nå er det altså ferdig. Og den ser ut til å være flott! Regner med å få en titt neste lørdag? God helg Hilde!

Kort-amatør:) sa...

Jøss Så stiligt! Knall-tøff bok -ikke rart du måtte skåle i Champagne:))) Arti å ha!
Go klem fra mæ

Tonje Eggan sa...

Genialt! En fin minnebok med alt du har laget! Tror nok mange vil følge ditt eksempel. Fotobok går jo også an å lage seg. Super ide:)

Ha ei god og snørik helg!

Klemmer fra Tonje

Lene - Nabon sa...

Så kuult! Hvor mange opplag trykkes denne opp i?

Synes det var på høy tid med en bok ja! genialt!

Heidi sa...

Kuuuuuuuuuuult!!!

Ellen sa...

Såå tøft da Hilde..Veldig morsomt å ha!:) Det må jeg se nærmere på:)
Ønsker deg en flott dag..og det var synd dere ikke skulle til Mjøstreffet i år da:(, men vi sees nok igjen senere..om ikke så tar jeg turen til gjøvik igjen, hehe.
klem, Ellen