søndag, januar 23, 2011

Hekta på så mye rart..... denne gang er det osteklut....
Mette har denne uka satt noen griller i hodet på meg, og vi er nok omtrent like slik når det gjelder å bli helta på noe... da "går vi over lik" for å få få tak i det vi trenger..... Hun tok altså kontakt med meg og lurte på hvor man kjøpte osteklut.... hvorpå jeg trodde hun hadde blitt "skrullete"

Den reddende engel ble  BeataEwa , hun har også vært så snill å forbarme seg over meg, slik at jeg har fått testet dette ut. Tusen tusen takk til BeataEwa!!!!!

Her ser dere min måte å bruke det på!
Bak bakerste panel. Bak det runde motivet, som sløyfe på kortet og inni kortet stikker det ut litt.
 Mønsterark fra Magnolia og Prima, blomster fra Prima og KortogGodt. Overlay fra Hambly.
 Stempel fra Magnolia, Unwrapped Tilda ,
 tekst stempler fra Stempelglede, Just a Note,
"swirler" på kanten er fra Stempelglede, Vintage Garden.
Motivet er fargelagt med Promarkers.
Jeg har distresset kanter med Vintage photo og Victorian velvet (distress ink)
 tekstpanelene inni kortet er fra Tim Holtz.





Så må jeg fortelle at jeg har vært på Samler og Antik messe i dag.... og WOW for noen "kupp" jeg har gjort.
Prismessig vet jeg ikke da, for jeg vet ikke hvor mye slike ting pleier å koste. Men jeg har fått tak i noe jeg har ønsket meg lenge, samt flere andre skatter.
Kom tilbake i morgen , så skal dere få se.

14 kommentarer:

Mette sa...

Fy søren og stilig dette ble...osteklut er bare helt genialt:)))) Ja har vi satt oss fore noe så må det jo skje...og jammen ble det resultater denne gangen også ,takket være deg! Min osteklut ligger helt urørt...nesten litt "fælt" å klippe i den flotte kluten...fnis... det kommer et kort kanske snart og da er det garantert osteklut på det!

Gleder meg til å se dine gamle skatter! Titter innom i morgen:)

Klem Mette

Pauline sa...

Kjempelekkert kort, og MÅ man ha noe... ja, da er det jo bare en ting å gjøre: få tak i det! :-)

Hege sa...

Den derre ostekluten ble litt sånn som melkereklamen det: Må ha det, bare må ha det.... Det ble uansett dritlekkert med osteklut både bak motiv og ikke minst sløyfa!!!

Gleder meg til å se de gamle skattene dine!

Klem Hege

RitaK sa...

Ja, se der ja... Jammen har du både fått tak i og brukt ostekluten allerede, bra jobba! Og den var jo lekker som sløyfe da :-)

Scrappelise sa...

Å det er du som er fabelaktig... dyktig så klart! fargeleggingen er som vanlig aldeles nydelig og den kluten er KUL!

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig kort! Hmmm den ostekluten var jo lekker! Kanskje må ha den...

Tonje Eggan sa...

Fantastisk lekkert kort! Du er superflink med detaljer. Jeg har sett etter osteklut lenge jeg også, for det gir en utrolig stilig effekt. Takk for all inspirasjon både i blogg og i butikken. Koselig å handle hos HappyHobby på Gjøvik;)

Klem, Tonje

Heidi sa...

Knallflott!!! Antar at osteklut blir å finne hos HappyHobby snart.....må jo bare ha det ser jeg!!!! Vil gjerne ha tips om hvor jeg kan få tak så fort som mulig altså...he, he...for dette må jo testes!!!!

HegeT sa...

Åhhh, så herlig kort..!!!...
Osteklut..kanske en ny "må-ha-ting".....
Så ivertfall kjempeartig ut å bruke...

søndagsklem
HegeT

papirdilla sa...

Skikkelig nydelig kort, Hilde! Berre lekkert, alt sammen.....
Ble jo nesten litt misunnelig på den ostekluten du har fått tak i...hihi....! Kjempestilig effekt å ha den rundt motivet og ikke minst lage sløyfe av den.

Gleder meg til å se skattene dine:)
Ha ei fin uke:)
Her har feberen gått til angrep på yngstemann ihuset, så det blir ingen tur på HH de første dagene:(
Klem:)

Knerten sa...

He he, osteklut, du - mye morsomt man kan bruke, og kortet ditt ble rålekkert, Hilde :-)
Nydelige fargelagt Tilda også, så søt hun er.

Beata Ewa sa...

Det ble rålekkert, men det er jo ikke noe nytt - du lager fantastisk flotte ting :)

Ha en flott uke :)

Pink lady sa...

Nydelig kort!!

Ha en fin dag! Klem Laila.

Anja's KortKreasjoner sa...

Så fantastisk mye lekkert det var her inne :) rett på blogglisten min havnet du :) Tusen takk for all inspirasjon og osteklut var virkelig lekkert :)
Klem, Anja