mandag, januar 24, 2011

Her er noen av mine skatter, som har flyttet inn de siste ukene.
Har fått endel gamle bøker, som jeg skal ta vare på og ha til pynt i den nye stua mi.


Og vidunderet som jeg kjøpte i går, en etterlengtet svart gammel telefon.
Har ønsket meg en slik lenge og i går sto det plutselig en rett foran meg gitt..


 Et par gamle briller , med etui
 Enda et par briller,
 Trådsneller.... ja jeg veit jeg er sær....
 Postoblater.... i en flott gammel eske... Gjett hva de skal brukes til da!!

 Noen gamle små konvolutter, og "lønningsposer" samt et segl.
"Det var det" og nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig her, slik at jeg kan pynte med det i stua mi!

8 kommentarer:

RitaK sa...

Wow! Så mye fint, ikke rart du er fornøyd med helgas fangst! De postopblatene blir vel å se på kort og scrappesider snart tenker jeg... ;-)

aud sa...

Herlige skatter! Har en likedan telefon stående på loftet, så når gangen blir ferdig pusset opp skal den få komme ned. Samler også på gamle esker/kasser/bøker+++....og trådsneller (ha-ha).

Hege sa...

Fyttirakker'n for et kupp da!!! Ble litt misunnelig nå! Gleder meg også til å se mange hjemmelagde kort og scrappesider med de gamle postopblatene...

Sær du??? Neeei, synes ikke det! Men nye briller kunne du kjøpt hos en optiker da veit du... Passer nok øya dine bedre tror jeg... (hi, hi)

Klem Hege

Kort-amatør:) sa...

Mange fine skatter!

Mette sa...

Ååååå herlighet sååå mange godbiter på en gang...blir nesten litt misunnelig;)

Telefonen var bare utrolig stilig...og det lakkseglet kunne jeg gjerne ha tenkt meg:)
Jeg synes du har gjort en skikkelig kupp!!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Ida sa...

Så masse flotte skatter!
Gratulerer!

nergele's puslerier sa...

så artige ting du finner når du er på schopping da-nostalgi,jeg skal gjemme på mine gamle brille- innfatninger jeg, så kan du få de om noen år (da er de værneverdige og antikke)hehehehe..

kos dere på treff i morgen

Véronique sa...

WOW!!!! Hvor har du fått tak i alt dette?????


Masse lekkert :)