torsdag, februar 17, 2011

Bursdagskort!
Har laget et bursdagskort, begynte på fargeleggingen på forrige treff på HappyHobby
Motivet, ja det tror jeg er fra Sugar Nellie.(rett meg hvis jeg tar feil)
Har ikke full oversikt over hvor det kommer fra, og jeg juger vel ikke når jeg sier at jeg har survet til meg dette motivet... Tusen takk til Heidi som tok hintet mitt.Disse motivene var supersøte!!!
Arkene kommer fra PionDesign , stempel fra Kort og Godt og Stempelglede.
Filmstrip fra Tim Holtz.
Klippeark fra HappyHobby.
Motivet er fargelagt med en blanding av Promarkers, Touch og Copics. Takk til Heidi igjen for at jeg fikk låne tusjene dine.








8 kommentarer:

RitaK sa...

Veldig nydelig Hilde, og den "holderen" til tag'en var jo fiks :-)

Marte sa...

Dette var veldig søtt, Hilde! Et herlig motiv, og fine detaljer! Liker også taglommen! :) Takk for inspirasjonen! Klem fra Marte

Hege sa...

Fy søren så fint det ble!!! Nydelig motiv- nydelig fargelagt!!! Synes jeg så en ny bakside med ny punch jeg??? Må nok få tatt fram min jeg også...

Klem Hege

Mette sa...

Så nydelig kort! Denne jenta er supersøt, godt du fikk survet den til ;))

Har faktisk tatt i bruk punchen min jeg også, ikke værst til å være meg!

Klem Mette

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig!!!
Så flotte farger og mange herlige detaljer.
God helg!

Pink lady sa...

Nyydelig bursdagskort!!
Motivet er blandt mine favoritter om dagen:-)

God helg! Klem Laila.

Knerten sa...

Kjempeflott kort, i nydelige farger. Lekkert med tag plass inni, og svertet tekst foran :-)
Ha en fin helg !

~Isabell~ sa...

du har så ufattelig mye lekkert her i bloggen din,kan sitte å titte leeeenge på hver enkelt kreasjon.

Lurte på en ting, er du tom for osteklut i butikken? finner ikke produktet nemlig, har SÅ lyst på=)

Ha en riktig flott dag

Isabell