torsdag, februar 24, 2011

JUMP!!
Det er faktisk en god stund siden jeg har vært kreativ på scrapperommet mitt!
Hvis man ser bort i fra kortet i forrige innlegg, som var en bestilling fra min søster har jeg knapt rørt sakene mine de siste ukene. Det har sine årsaker, og noen ganger har man hverken lyst eller energi til å skape noe.
Jeg har planene i hodet, og sier stadig vekk at jeg skal teste ut noe, men når jeg omsider er hjemme fra jobb bare synker jeg ned i sofaen, og der blir jeg som regel fram til leggetid.

Siden jeg vil vise dere her ble laget for en stund siden, til "osteklut artikkelen" jeg laget for Scrappehuset.
Så noen av dere har sikkert sett den inne hos de.

Bildet er tatt for ca 1 år siden, av en reklamefotograf. Jeg har vært heldig og fått kloa i dette bildet og noen av de andre som ble tatt samme dagen.
Bildet er av vår Simen, Snøbrettkjøreren.
Her har jeg brukt et ark fra Magnolia, bokstaver fra AC.Snøfnugg fra MS.
Tape fra Tim Holtz, Rubons fra Pink Paislee(skriften i bakgrunnen og tallene)
Swirls er stanset ut med en dies fra Tim Holtz, stanset ut i grungeboard.
 Ostekluten som er påført glimmermist,
Snow WriterPå bokstaver og snøfnugg.
Poststempel fra 7Gypsie og gamle postoblater kjøpt på antikmesse.




7 kommentarer:

Kaia sa...

Kjempeflott LO.
Likte veldig godt fargene i den, og bildet er jo kjempekult det og...
Klem fra Kaia

jannes hobbykrok sa...

Råkult!!!
Akkurat nå fikk jeg masse inspirasjon! dette var spektakulært!(kult ord)
Klem,Janne

Heidi sa...

kanonflott som vanlig Hilde!!! Digger de "levende" layoutene dine!!!!

Pink lady sa...

Kjempe flott LO!! Fartsfylt bilde:-) og herlige detaljer!

Ha en riktig god helg!
Klem Laila.

Heidi sa...

For en hærlig LO - du gav iallefall meg lyst til å lage noe.
Klem klem

Vibekke sa...

Hei Hilde!
Takk for i går ;)...
He he, det var jeg som var "hu vestlendingen" som hadde 10 minutter på meg til å shoppe noe "dyrisk" før kursen gikk mot vest igjen.
Synd du ikke hadde osteklut til meg, men tro meg, neste gang du har den inne... så SKAL jeg får det med meg alstå!
Så nydelig den LOèn du har lager her er, sønnen min driver på samme viset... bare på ski. Skulle gjerne hatt noen slike bilder av han også.
Veldig hyggelig å møte deg, og veldig tusen takk for hjelpen, den lille tiden jeg hadde!
Vennlig hilsen Vibekke

nergele's puslerier sa...

Heisann

Ja,jeg håper uken din har vært fin så langt og denne lo'en din var knallfin-riktig flott vinterstemning..