søndag, mars 06, 2011

2 bursdager og 1 kjærring som henger i stroppen!!



To bursdager  har blitt feiret i helga.Og her er noen bilder fra de.

Og så et par bilder av en tag jeg har laget.




Ellers suser dagene som vanlig avgårde, og jeg henger på så godt jeg kan.
Har måttet ta noen valg de siste ukene, som nok ettervert vil gi meg massevis av både utfordringer, erfaringer og glede. Enn så lenge må jeg ta en dag om gangen, skjærene i "sjøen" dukker plutselig opp og jeg jobber iherdig for å holde hue over vann!
Dette skal, om jeg ikke hver dag ser "lys i tunellen", ende i noe positivt.
Og for dere som følger meg utover våren, når snøen har smeltet, skal få høre mer;-)

Håper alle sammen får en fin uke!
Det har jeg bestemt meg for å ha!!!!

5 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige bilder og nydelig tag.
Håper du får noen fine uker framover, og en tøffing som deg klarer nok å holde hodet godt over vannet

Klemmer fra
Heidi

RitaK sa...

Flotte bursdagsbarn, den ene bare bittelitt søtere enn den andre...
Håper du har kost deg i helga :-) Hold fokus, ta en ting om gangen, og husk å slappe av litt innimellom, så går alt så bra til slutt så... Klem fra meg

Heidi sa...

Flotte bursdagsbarn!! Kjenner jeg deg rett holder du hodet over vannet uansett Hilde!!! Stoooooooooooor klem!!!

marita sa...

Som de andre før meg sier, så klarer du dette. Men husk å slappe av og trekk pusten litt innimellom også da Hilde.
Nyyydelig den tagen du har laget♥
Ha ei super uke Hilde.
Stor klem fra oppi dalen:-)

Mette sa...

Stor jente du veit du Hilde så dette fikser du, men skjønner at det er frustrerende når det blir flere skjær i sjøen!

Klem Mette