mandag, mars 21, 2011

Heisann!

Bare kort innpå her.
Mente at jeg hadde lagt ut denne layouten  tidligere, men det hadde jeg visst ikke.
En søt kunde syns denne var så fin og jeg sa hun kunne ser nærmere på den i bloggen min.....
men lå den der.... neida.... det hadde jeg glemt.
Denne laget jeg av Emeline på Totentreffet.
Har brukt ark fra PionDesign, en punch fra MS, blomster, blonder, osteklut,filmstripe fra Tim Holtz. Fuglene er et stempel fra Pink Paislee. Den lille "rammen" er fra en dies til Tim Holtz, stanset ut i Grungeboard.






 Her ser dere at jeg har stemplet på en stoffbit som jeg har laget et "bånd" av.

11 kommentarer:

aina sa...

Kjempeskjønn!! Flotte farger og herlige detaljer! Og snuppa var jo bedårende også :-) Ha en fin kveld :-)

Hege sa...

Den søte kunden var nok ikke meg, Hilde, selv om jeg sto og beundret den ved kassa i dag. For LO'en din er SUPERDUPER nydelig!!!! Drøssevis av detaljer som jeg liker veldig godt! Å stemple på stoff gir en helt fantastisk effekt!

Du er kjempedyktig!

Klem Hege

RitaK sa...

Ja, denne LO'en av snuppelura er jo rett og slett bedårende :-) Gossint bilde, og masse herlige detlajer i skikkelig Stempelgal-stil :-)))

Jayne sa...

Super flot LO.. og hvor er det et fantastisk billede... skønne farver du har valgt og super ide at bruge TH die til ramme... Det skal jeg huske


jayne

Scrappelise sa...

Ja den er virkelig nydelig denne siden med søte snuppa til G-A! Alle de fine detaljene, skjønner ikke hvor du får alle idèene fra.. det er ihvertfall med og gjør at den skiller seg ut! Bare nydelig!

Pink Lady68 sa...

Ei søt lita snuppelure:-) En nydelig LO!!

Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

Marte sa...

Neimen herregud for ei nydelig snuppe! Og LO'en din er jo ikke mindre søt, du er så god på detaljer og rufsete romantisk! Takk for inspirasjonen, Hilde - godt for meg som ikke får tatt turen innom butikken når jeg vil, å kunne se det lekre som blir laget her i din blogg :)
Ha en deilig vårdag!
Klem

papirdilla sa...

Kjempesøt! Og så "gossint" bilde:) Herlig...
Klem,
Hanne

Mette sa...

Ååååå så jentete og nydelig LO! O Emeline er bare såååå søt og herlig!!

Nyt fridagen og kos deg!!

Klem Mette

Annette Knutsen sa...

Denne var skikkelig jentete og søt.

BME sa...

For en flott LO !!! Nydelige detaljer-