fredag, mars 25, 2011

Lurer på om det begynner å bli vår?!
Det er sol og mildvær om dagen, om enn noe "vindfullt" til tider.
Snøen smelter.... d.v.s...vi ser at det minker på snøen vår, for vi har nok å ta av..

Har måttet kjøpe meg litt "vår" i stuevinduene mine.
Syns det er så koselig med slike blomster plantet i norgesglass.




So Sweet!
Har fortsatt noen bilder av jentene til GunnAstrid, som jeg scrapper.
Her en side av Emeline.
Jeg har egentlig lovet Marte å scrappe Steampunk med et søtt bilde.....
Og det var det som var planen når jeg startet med dette bildet....men det skulle ikke bli så lett som jeg hadde tenkt gitt...
Dog har jeg brukt mange av de teknikkene som jeg har brukt på Steampunk LO'r
men jeg byttet ut alt det mørke med hvitt og rosa....
så da ble det nok ikke steampunk i det hele tatt...
Jeg har brukt en tykk Chipboard plate, malt den med Gesso,så har jeg limt på en bit av Avispapir fra Kort og Godt, malt mer med Gesso, og påført Glimmermist, Rose Tea.
Vimpelen er klippet ut fra Noras Sommerkjole fra PoppyDesign
Div knapper og brads, blonder.
Fuglebur fra KaiserCraft. so også er malt med Gesso.

Marte, er den godkjent under tvil eller??







Ellers går livet som det pleier her på Toten. Vi  er fortsatt ikke helt ferdige med oppussing.... dvs, nå er det bare noe finpuss igjen. Men møbleringen sliter vi med, fordi vi fortsatt mangler noen stoler som ble bestilt for lenge lenge siden......grrrrr..
Familien ellers: Minstemann er godt i gang med øvelseskjøring, "trønderen" hører av seg innimellom, men er travelt opptatt stort sett til alle døgnets tider. Stempelgalmannen holder på å pusse køllene sine..... og setter kursen mot Portugal i morgen for en ukes golfferie.
Undertegnede har tatt helgefri og skal bare kose seg i heimen!!
Jeg startet på et prosjekt på HappyHobby treffet i går , som kanskje kan bli ferdig i løpet av helgen...vi får se..
God helg alle sammen!


11 kommentarer:

Berit sa...

Flott layout med herlige detaljer - og steampunken slår gjennom :)

Og det prosjektet du begynte på i går, ja det tegner til å bli noe helt perfekt! Og "vips" er du i gang med enda et slikt prosjekt *fnis*

Kose deg med helgefri!!
Klem

MonaV sa...

Har beundret denne i butikken i dag.....den er superfin!
Herlig i fargene...ja alt:)

RitaK sa...

Steampunk eller ei Hilde, samme for meg, for fin er nå denne LO'en uansett :-) Så den i butikken igår og den er jo bare kjempeflott med alt det flotte stæsjet dandert med din gode smak :-) Og så koslig med vår i vinduskarmen. Ha ei koslig "gjøre-hva-du-vil-helg" :-)

Knerten sa...

Om det ikke ble steampunkt, så ble det hvertfall en flott LO, herlig med fargene du valgte, og ei skjønn lita tulle :-))

Catrine sa...

For en herlig layout! Nydelig1
Og så koselig med vårblomster i vinduskarmen. Likte ideen med å sette dem i norgesglass!
Ha en flott frihelg! :)

Hege sa...

Kall den hva du vil- jeg kaller den bare nyyydelig, jeg! Perfekt med fargene og pynten!

Gleder meg til å se prosjektet ditt fra i går!

Klem Hege

Gro sa...

Nydelig LO du har laget og så koselig med litt vår i vinduskarmen...

Ha en strålende helg!

Klem, Gro

Scrappelise sa...

Den er virkelig nydelig denne "snuppe-LOen" Man snakker om "prikken over i-en" men her står prikkene på rekke og rad, du er suveren til å finne detaljer i det du lager! Ha en fin og solfylt vårlig helg Hilde!

Mette sa...

Så koselig med vår i vinduskarmen din, skikkelig Hilde gossint dette:))

LO er knallfin, masse flotte detaljer som gjør den helt unik!

Kos deg med fri og nyt det!!

Klem Mette

essemia sa...

Vilken mysig layout du gjort. Så söt liten flicka.
Och härligt med vårblommorna. Här har snön nästan försvunnit helt och det är så skönt.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Marte sa...

OM den er godkjent!! Med god margin, synes den hadde en fin blanding av søtt - og tøff i kantene :) Du er dyktig! Morsomt at du tok utfordringen min synes jeg! :)
Så herlig du har gjort det i vinduskarmen. Holder på å dra inn våren så godt jeg kan om dagen jeg også, ser med glede at snøen smelter rundt meg!
Ha en deilig søndag, får du tid til noe scrapping og kos på fridagen din?
Gode tanker og klem fra Marte