tirsdag, mars 29, 2011


Posekort  med Fika fra Maja Design.
Har laget et kort på bestilling, og
jeg har brukt følgende

Tag dies fra Tim Holtz
Doily lace punch fra MS.
div blomster fra Kort og Godt.
Hvite detaljer rundt f eks tag og på blomster, Puffy Velvet.
Blonder fra Kort og Godt
Bånd , Hug Snug.
Stempler fra Stempelglede
Personlig stempel fra min uunværlige Lisbeth i Scrapmagasinet.
Osteklut  (obs: veldig avhengighetsskapende!!!)






Så må jeg takke for alle snille kommentarer jeg får her inne!!
Uten dere hadde jeg vært fattigere på glede, ispirasjon, støtte, venner.
I stedet har jeg "rike dager" med masse hjelp, støtte, glede, inspirasjon, venner!!!
Tusen tusen takk!!

17 kommentarer:

annkan sa...

Ojoj, SÅ vackert!!!

trine sa...

Ååååå fy fabian så lekkert:)
Likte alt med det kortet!

Klem Trine.

Vibeke sa...

WOW - dette var virkelig lekkert, Hilde:)

Heidi sa...

Utrolig vakkert - som alltid. nydelige detaljer. DIGGER stilen din
Klem klem

Marianne sa...

Noe så yndigt og fint, helt topp!
Masse fine detaljer og det hjertet ble da bare superflott.
Ha en fin restuke! nattaklem :-D

Scrappelise sa...

Dette har jeg sett på en stund.. og jeg kommer til å fortsette å se, det er sååå fiiiint! Kommer vel ikke til å få se det i butikken da?

Mette sa...

Dette er et skikkelig "smelte" kort!! Fy søren så lekkert og blomstene var rett og slett utrolig vakre! Du er kjempflink Hilde og en STOR inspirasjon!

Ønsker deg en fin dag, og husk å legge ting inni skapet...fnis..:)

Klem Mette

laurence sa...

comme c'est beau !!
bises

MonaV sa...

Veeeldig høy WOWfaktor på dette Hilde.
Utrolig flott med de herligste detaljer i alle kroker og kriker!
Skulle gjerne sett litt nærmere på det:)

Pauline sa...

ÅÅHH!! Dette var virkelig lekkert!!

Beatemor sa...

Wow så flott denne var. Herlige farger og mange lekre detaljer!

Knerten sa...

Seriøst, dette er noe av det vakreste posekortet jeg har sett, såå fint !! Lekkert pyntet, med kantpuncher i flere lag, og flott tag, motiv, farger, blomster (ikke minst), og .. ALT !! Fantastisk, Hilde :-))

Hege sa...

Fytterakker'n så nydelig dette var, Hilde!!! Så fint med lag på lag og FOR EN PYNTING!!! Dette gikk rett hjem hos meg!

Klem Hege

claudiprisca sa...

merci de ton passage sur mon blog, je visite souvent le tien car j'adore ce que tu fais et je m'en inspire beaucoup , magnifique réa
biz claudine

RitaK sa...

Supernydelig kort i skikkelig Hilde-stil med masse små og lekre detaljer overalt. Nydelig med de små lilla detaljene som stikker frem her og der!

Pink Lady68 sa...

Så lekkert, så lekkert!!!
Nydelige detaljer og flott layout!!
Lag på lag med fine punchekanter og lekre blonder!!!

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

papirdilla sa...

Dette var innertier, Hilde! Helt nyyyydelig!! Masse lekre detaljer, kan bare se og se og se...... Ordentlig Hilde-kort;)
Klem:)