søndag, april 03, 2011

En bokeske har blitt til, men god hjelp og inspirasjon av Hanne og Mette har jeg omsider greid å lage en!!!
Prøvde meg på en på vårt forrige treff på HappyHobby, men den får dere ikke se bilde av....er ikke helt fornøyd med selve "boksidebrettingen" på den...
Og denne jeg har laget her har jeg faktisk "tatt en Hanne" på.....
d.v.s. jeg har pyntet og skjært av igjen pynten flere ganger...(lært av Hanne at det må gjøres innimellom...fnis)
Selve brettingen, og egentlig hele boka var ferdig i går... men i dag måtte jeg ta en tlf til Mette og få litt hjelp med den brettingen.... og dermed ble også den skjært av igjen.(hmmm....det ble "en Hanne" til det gitt.)
Den brettingen jeg først hadde laget var jo helt på jordet.... det så ut som en billedbok til barn med 3 sider....

Men her er altså bok nummer 2 fra meg!!!
og for dere som kjenner meg godt, dere vet jo hvor lite glad jeg er i slike brettinger.."tålmodighetsprøve".. så det har blitt noen "ordvekslinger" meg i mellom....
MEN jeg har greid det og er litt stolt av meg selv nå!!

Lurer egentlig på om jeg har blitt en "bretter" jeg nå???!!!

Boken er laget med
-ark fra 3ndy Papir
-bazzill
-stempler fra Stempelglede
-Vintagebilde og banner fra Pion Design
-stempelsverte, Walnut Stain fra Distress ink
-Crackle paint,
-Fiber Paste
- perler fra Kort og Godt
-roser fra Prima og Kort og Godt
-Osteklut
-div blonder og bånd
-Sommerfugl punch

Så kommer bilde raset, hvis du vil være med ;-)











Ha en fin søndag til alle dere kjære som er innom meg, jeg setter stor pris på dere alle!!

17 kommentarer:

RitaK sa...

Superlekker denne her Hilde, og det er jo ikke rart når man leser hvor mye arbeid du har lagt ned i den... Synes absolutt den andre var fin nok til å legge ut bilde av også jeg da!

Trine sa...

WOW! Skikkelig lekkert bokkort! Så mange vakre detaljer og virkelig gjennomført stil! Ønsker deg en super søndag!

Eva sa...

Hei på deg ,denne var råå lekker,ser at det er en sånn en som jeg også hadde hatt noen ordvekslinger på,hi hi ...bretting og nøye tilmålninger akk og uff,
virkelig fin og helt nydelig ark og farger

Pink Lady68 sa...

Åå, så lekker denne ble Hilde!!
Utrolig nydelige mønster ark og lekre detaljer!!! Så fint med sommerfuglene rundt omkring:-)

Ha en fin søndag! Klem Laila.

papirdilla sa...

Åååååå, nå datt jeg nesten av stolen her!!! Noe så lekkert, Hilde. Helt råååååååå!!!! Gikk totalt hjem hos meg, denne her. Og så stilig med paste og annet "klin" :)
Er ikke helt sikker på at å "ta en Hanne" nødvendigvis er noen god arbeidsmåte...hihi....;)
Klem

Linda's Dillerier sa...

Denne var nydelig, ser jo at vi to har ganske så lik smak når det gjelder bloggdesign også. Fant utrolig mye lekker her og har vært sånn snikfølger en stund.
Ønsker deg en riktig god søndag videre.

Hege sa...

Dette var skikkelig *dåne-faktor*, Hilde!!! Jeg bretter og bretter jeg også- og sverger en ed eller to inniblant.... Så får vi se om det blir noe bok-kort på meg.

Elsker fargene og pynten på boka di!! Så utrolig mange detaljer og gjennomført vakkert!!!

Jeg er mektig imponert, og Hilde- du er så definitivt en bretter!!!


Klem Hege

Marte sa...

Nydelig bokeskekort - utrolig flott! Jeg har IKKE tålmodighet til å engang lese tutorial på denne, så jeg er glad for at jeg kan beundre denne lekre versjonen hos deg :)
Liker tanken på at du også har ordveklinger deg i mellom, godt jeg ikke er alene ;)
Gode klemmer fra Marte

Knerten sa...

Oj, her ligger det mye arbeid bak, for denne var jammen lekker, Hilde ! Så detaljrik og vakker, og riktig så fin inni også :-) Syns du er flink, jeg. (Selv har jeg ikke våget meg utpå denne typen..)

schnipselchen sa...

i love it. so great. like the vintage look so much.

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig, skjønn og rålekker bok-eske! :) Klem, Hege

Heidi sa...

Nydelig Hilde!!!!!

Mette sa...

WOW! Dette bokkortet ble bare såååå nydelig!! Jeg har skrollet opp og ned flere ganger for å få med meg alle detaljene, og dette er bare helt rått! Blomsterpynten er bare helt fantastisk flott!!!

Ha ei fin uke Hilde:)

Klem Mette

Sigrun sa...

dette så spennende ut. kanskje noe jeg selv må prøve meg på, selvom ikke jeg heller er en "bretter"...

Catrine sa...

Rålekker - rett og slett!
Skjønner at det er mye arbeid med denne!

claudiprisca sa...

j'adore cette carte livre elle est splendide
biz claudine

Scrappelise sa...

Waoooo! Den ble fin den Hilde! Og den håper jeg å få se IRL også! Gleder meg masse til mandag!